Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorTichá, Denisaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:27:19Z
dc.date.available2010-09-29T15:27:19Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80907
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou měření spokojenosti zákazníka. Cílem práce bylo vyhodnotit spokojenost zákazníků Krytého aquaparku Olešná a navrhnout postup pro měření a zvyšování spokojenosti zákazníků. Teoretická část popisuje co je spokojenost, jakými metodami a technikami se dá měřit, co jsou služby a jejich marketingový mix. Spokojenost byla zjišťována pomocí marketingového výzkumu prostřednictvím dotazníků. V praktické části se zaměřuji na analýzu získaných dat a následné návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the problem of a measurement of customer‘s satisfaction. The main aim of the thesis is to analyse the satisfaction of customers in aqua park Olešná, especially in its in-door part as well as to suggest the approach to measuring and also increasing customer’s satisfaction. The theoretical part of the thesis describes the term satisfaction and also which methods and techniques are used when the satisfaction is measured. Than it describes what does the term services and their marketing mix mean. The satisfaction of customers has been detected by means of marketing research through questionnaires. In the practical part of the thesis I focus on the analyses of acquired information and also on suggestions and recommendations.en
dc.format.extent1087602 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectloajalita zákazníkacs
dc.subjectvlastnosti služebcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer loyaltyen
dc.subjectproperty servicesen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami Aquaparku Olešnács
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfaction with Aquapark Olešná Serviceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBůžek, Jiříen
dc.date.accepted2010-06-16en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTIC152_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam