Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janaen
dc.contributor.authorTomášová, Pavlínaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:27:51Z
dc.date.available2010-09-29T15:27:51Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80917
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo navrhnout vylepšení marketingové komunikace automobilové společnosti Volvo. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. Zabývá se teorií i charakteristikou společnosti. Na základě výsledků marketingového výzkumu pak byly navrženy změny a doporučení týkající se marketingové komunikace společnosti.cs
dc.description.abstractThe goal of bachelor's thesis is to propose improvements in marketing communications for car company Volvo. The work is divided into seven parts. It is focused on the theoretical bais and characteristics of the company. Based on the marketing research outcomes there were suggested changes and recommendations related to marketing communication of the company.en
dc.format.extent773296 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectautomobilová společnostcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcar companyen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectsales promotionsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.titleNávrh marketingové komunikace automobilové společnostics
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Communication for Car Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM586_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam