Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorSýkorová, Kamilaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:28:13Z
dc.date.available2010-09-29T15:28:13Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80924
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractV práci je řešen problém existence velkého počtu konkurenčních společností na trhu s vínem. Důsledkem je, že společnost, působící na tomto trhu - Templářské sklepy Čejkovice - neví, jak je hodnocena spotřebiteli a jakou má pozici mezi konkurencí. Cílem práce je tedy zjištění, jak tuto společnost vnímají spotřebitelé, jak je tato značka na trhu známá a které jiné značky jsou pro tuto společnost největší konkurencí. Tyto cíle byly zjišťovány pomocí osobního dotazování, prostřednictvím dotazníků umístěných do vinoték.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the existence of a large number of competitors on the market in wine. Consequently, Templářské sklepy Čejkovice - a company active on this market – does not know how it is evaluated by consumers and what position it has among its competitors. Therefore, the thesis aims at identifying how the company is perceived by the consumers, what its brand awareness is, and who its major competitors are. Relevant answers were obtained by asking questions and through questionnaires placed in wine bars.en
dc.format.extent1282834 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecttržní pozicecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectvínocs
dc.subjectimagecs
dc.subjectbranden
dc.subjectmarket positionen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectwineen
dc.subjectimageen
dc.titleAnalýza tržní pozice značky na trhu s vínemcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Brand Market Position on the Wine Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janaen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSYK119_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam