Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorErbenová, Michaelaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:28:41Z
dc.date.available2010-09-29T15:28:41Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80933
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám třemi částmi. První částí je teoretická, kde se zaměřuji na definici pohostinství, marketingovému mixu ve službách, zákazníkům a nakonec výzkumu spokojenosti zákazníků. V druhé části představuji vybraný podnik, kterým je Restaurace, bowling a herna Nikita v Bruntále. Cílem této části je zjistit pomocí dotazníku spokojenost (nespokojenost) zákazníků s prostředím, nabízenými službami, nabízenými produkty a personálem. V třetí části získané a vyhodnocené informace z výzkumu předkládám s návrhy a doporučeními vedení restauračního zařízení.cs
dc.description.abstractThis Bachelor´s thesis is divided to four parts. Part one contains theoretical measuring of customer satisfaction with services, where particularly definitions of hotel and restaurant trade, marketing mix in services, customers and their behaviour and the importance of customer satisfaction. Part two introduces the town and selected restaurant, bowling and gambling club in Bruntál. The goal of Part three is selecting a suitable method for collecting information, to find out satisfaction (dissatisfaction) of customers with the environment, offered services, offered products and staff using a method of interrogating and questionnaires. The last part contains interpretation of survey results and proposals and recommendations to the management of the restaurant.en
dc.format.extent1544635 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectrestaurační zařízenícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectrestauranten
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing surveyen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectserviceen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Analysis of Services of a Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePreisler, Petren
dc.date.accepted2010-06-16en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisERB015_EKF_B6208_6501R006_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam