Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČopíková, Andreaen
dc.contributor.authorKashi, Kateřinaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:29:20Z
dc.date.available2010-09-29T15:29:20Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80945
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v rámci pracovního procesu dané organizace. Cílem této práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje v mezinárodní organizaci. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je založena na odborné literatuře, je popsána obecná charakteristika cyklu vzdělávání a rozvoje, typy vzdělávání a jeho využití v praxi. V další části následuje podrobnější popis jednotlivých částí vzdělávacího a rozvojového cyklu. Praktická část této práce je zaměřena na popis a strukturu vzdělávání v organizaci CTS Czech Republic s.r.o., ve které jsem provedla analýzu systému vzdělávání. Dále jsem navrhla tři dotazníky, na měření spokojenosti, měření přínosu vzdělávací aktivity a měření 360 stupňovou vazbou. Výsledky prvních dvou byly vyhodnoceny a interpretovány. Závěrečná část práce zahrnuje návrhy a doporučení na zlepšení stávajícího systému vzdělávání.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s thesis is employees‘ education and development as a part of an organization’s process. Main aim of this work is to analyze education and development system in an international company. This work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, which is based on literature is described the cycle of education and development; types of education and its usage in practice. Following is more detailed description of individual parts of education and development process. Practical part is aimed at organization’s description and structure of education in CTS Czech Republic, s.r.o., where analysis was of education’s system was executed. Next I designed three questionnaires, to measure satisfaction with the education’s system, measurement of value added based on courses and measurement with method 360 degree feedback. Results from two of the questionnaires were interpreted. Summary of this work contains recommendations for improvement of current education system.en
dc.format.extent12336408 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvzdělávání a rozvoj zaměstnancůcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectKirkpatrickův modelcs
dc.subjectefektivita vzdělávánícs
dc.subjectcyklus vzdělávánícs
dc.subjectučení secs
dc.subjectplán osobního rozvojecs
dc.subjectemployees‘ education and developmneten
dc.subjectmotivationen
dc.subjectKirkpatrick’s modelen
dc.subjecteducation’s effectivityen
dc.subjecteducation cycleen
dc.subjectlearningen
dc.subjectpersonal development planen
dc.titleVzdělávání a rozvoj zaměstnancůcs
dc.title.alternativeEmployee Education and Developmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřinaen
dc.date.accepted2010-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAS348_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam