dc.contributor.advisor | Čopíková, Andrea | en |
dc.contributor.author | Kashi, Kateřina | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:29:20Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:29:20Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/80945 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Tématem této bakalářské práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců v rámci pracovního procesu dané organizace. Cílem této práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje v mezinárodní organizaci.
Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části, která je založena na odborné literatuře, je popsána obecná charakteristika cyklu vzdělávání a rozvoje, typy vzdělávání a jeho využití
v praxi. V další části následuje podrobnější popis jednotlivých částí vzdělávacího a rozvojového cyklu.
Praktická část této práce je zaměřena na popis a strukturu vzdělávání v organizaci CTS Czech Republic s.r.o., ve které jsem provedla analýzu systému vzdělávání. Dále jsem navrhla tři dotazníky, na měření spokojenosti, měření přínosu vzdělávací aktivity a měření 360 stupňovou vazbou. Výsledky prvních dvou byly vyhodnoceny a interpretovány.
Závěrečná část práce zahrnuje návrhy a doporučení na zlepšení stávajícího systému vzdělávání. | cs |
dc.description.abstract | The topic of this bachelor’s thesis is employees‘ education and development as a part of an organization’s process. Main aim of this work is to analyze education and development system in an international company.
This work is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part, which is based on literature is described the cycle of education and development; types of education and its usage in practice. Following is more detailed description of individual parts of education and development process.
Practical part is aimed at organization’s description and structure of education in CTS Czech Republic, s.r.o., where analysis was of education’s system was executed. Next I designed three questionnaires, to measure satisfaction with the education’s system, measurement of value added based on courses and measurement with method 360 degree feedback. Results from two of the questionnaires were interpreted. Summary of this work contains recommendations for improvement of current education system. | en |
dc.format.extent | 12336408 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | vzdělávání a rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | Kirkpatrickův model | cs |
dc.subject | efektivita vzdělávání | cs |
dc.subject | cyklus vzdělávání | cs |
dc.subject | učení se | cs |
dc.subject | plán osobního rozvoje | cs |
dc.subject | employees‘ education and developmnet | en |
dc.subject | motivation | en |
dc.subject | Kirkpatrick’s model | en |
dc.subject | education’s effectivity | en |
dc.subject | education cycle | en |
dc.subject | learning | en |
dc.subject | personal development plan | en |
dc.title | Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců | cs |
dc.title.alternative | Employee Education and Development | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Kubíková, Kateřina | en |
dc.date.accepted | 2010-06-08 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | en |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | KAS348_EKF_B6208_6208R037_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |