Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorPak, Daliboren
dc.date.accessioned2010-09-29T15:29:26Z
dc.date.available2010-09-29T15:29:26Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80947
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá návštěvností třech fotbalových klubů za poslední čtyři a půl sezóny. Práce se pokouší vystihnout, které faktory dokážou ovlivnit počty diváků přicházejících na fotbalové zápasy sledovaných klubů. Důležitá je následná analýza, která zjišťuje, jak dané faktory na výši návštěvnosti působí. Další části práce se zaměřují na fotbalový trh jako celek, ale i na jeho dílčí části a jejich charakteristiky.cs
dc.description.abstractThis work deals with the attendance of three football clubs over the last four and a half seasons. The bachelor thesis attempts to describe factors that can affect numbers of spectators coming to football matches of the observed clubs. Important is the subsequent analysis, which determines the way how the factors influence the attendance. Another part of the work focuses on the football market as a whole, but also to its component parts and their characteristics.en
dc.format.extent812250 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfotbalový trhcs
dc.subjectměření trhucs
dc.subjecttržní potenciálcs
dc.subjectnávštěvnost fotbalových zápasůcs
dc.subjectpříjmy fotbalových klubůcs
dc.subjectfaktory ovlivňující návštěvnostcs
dc.subjectfootball marketen
dc.subjectmarket measurementen
dc.subjectmarket potentialen
dc.subjectfootball matches attendanceen
dc.subjectfootball clubs revenuesen
dc.subjectfactors affecting the attendanceen
dc.titleAnalýza faktorů ovlivňujících návštěvnost fotbalových utkánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Factors Affecting the Attendance of Football Matchesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAK008_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam