Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétaen
dc.contributor.authorHutová, Darjaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:31:05Z
dc.date.available2010-09-29T15:31:05Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80978
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo zjistit výzkumem, jak jsou pacienti spokojeni se službami Nemocnice Český Těšín a.s.Výzkum byl proveden formou písemného dotazování prostřednictvím dotazníků, které zdravotní sestry rozdávaly pacientům na jednotlivých odděleních a ambulancích. Pacienti hodnotili lékaře, zdravotní sestry, pobyt na pokoji, doprovodné služby a spokojenost s celkovou péči. Na základě sesbíraných dat byla provedena analýza výzkumu, která byla podkladem pro návrhy a doporučení, které by měly eliminovat nespokojenost a přispět k celkovému zlepšení hodnocení nemocnice.cs
dc.description.abstractThe goal of my thesis was to determine patient`s satisfaction with services of Český Těšín Hospital Inc. by research. The research was performed in a written way by questionnaires, which nurses handed out to patients on the wards and ambulances. Patients evaluated doctors, nurses, staying in the room, ancillary services and the satisfaction with total care. On the basis of collected information the analysis of research was made. It was the basis for the proposals and recommendations, which should eliminate dissatisfaction and contribute to the total improvement of the hospital ranking.en
dc.format.extent517521 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectspokojený pacientcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectnemocnicecs
dc.subjectzdravotní péčecs
dc.subjectsatisfaction measurementen
dc.subjectsatisfied patienten
dc.subjectresearchen
dc.subjecthospitalen
dc.subjecthealth careen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami zdravotnického zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with Services of Medical Facilityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHUT035_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam