Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janaen
dc.contributor.authorKučera, Lukášen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:31:08Z
dc.date.available2010-09-29T15:31:08Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80979
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce jsou návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti pekárenské prodejny. Práce je zpracována v podmínkách středně velkého podniku Pekařství Illík s.r.o. V první části jsou zpracována teoretická východiska konkurence ve službách a je charakterizován výše zmíněný podnik. Ve druhé praktické části jsou uvedeny metody marketingového výzkumu, výsledky těchto výzkumů a analýza současného stavu. V poslední části jsou zpracovány návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti.cs
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis is proposals for increasing competitiveness in bakery shop. This thesis is worked out in conditions of a middle sized company Pekařství Illík s.r.o. In the first part, there are prepared a theoretical base for competition in services and there is described the company, which is as mentioned above. In the second practical part, there are described methods of marketing research, the results of this research and analysis of present position. In the last part, there are create proposals for increasing competitiveness.en
dc.format.extent1581934 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectpekařstvícs
dc.subjectpečivocs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectkonkurenční výhodacs
dc.subjectprodejnacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectservicessen
dc.subjectbakeryen
dc.subjectpastryen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetition advantageen
dc.subjectshopen
dc.titleNávrh na zvýšení konkurenceschopnosti pekárenské prodejnycs
dc.title.alternativeThe Proposal for Increasing Competitiveness in Bakery Shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSvobodová, Hanaen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUC473_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record