Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janaen
dc.contributor.authorZapletal, Janen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:31:24Z
dc.date.available2010-09-29T15:31:24Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80984
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce je věnována problematice konkurenčního prostředí na trhu lyžařských středisek. Cílem je analyzovat zda lyžařské středisko Winter Park Martinky dokáže obstát na tomto trhu a odhalit pomocí marketingového výzkumu zákazníků slabé stránky střediska, které jsou analyzovány a následně je doporučeno managementu jak tyto slabé stránky eliminovat. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V první části se vymezují pojmy z oblasti služeb, je věnována teoriím konkurenčního prostředí a zaměřuje se na to, jak tyto prostředí analyzovat. Praktická část zahrnuje charakteristiku podnikatelského subjektu, metodiku marketingového výzkumu a analýzu primárních dat, na jejichž základech jsou předkládány doporučení managementu lyžařského střediska.cs
dc.description.abstractThe Bachelor thesis is devoted to issue of competition in the market of ski resorts. The aim is to analyze whether the ski resort Winter Park Martinky can succeed in this market and identify, through marketing research of customers, weaknesses which are analyzed and then there is recommendation to management how to eliminate these weaknesses. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first section defines the notions of services, then is devoted to theories of the competitive environment and focuses on how to analyze these environments. The practical part includes a description of the business organization, marketing research methodology and analysis of primary data that the recommendations for management of the ski resort are based on.en
dc.format.extent2623248 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectlyžařské střediskocs
dc.subjectlyžovánícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjecthodnocenícs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectski centreen
dc.subjectskiingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectclassificationen
dc.subjectfactorsen
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza konkurence lyžařského střediskacs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of Ski Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNémethová, Zuzanaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAP157_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam