Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNémethová, Zuzanaen
dc.contributor.authorTuroň, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:32:02Z
dc.date.available2010-09-29T15:32:02Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80996
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractRESUMÉ ANALÝZA KONKURENCE SQUASHOVÉHO CENTRA Turoň Tomáš Cílem této bakalářské práce bylo zjistit názory zákazníků na vybrané faktory squashových zařízení pomocí kvantitativního marketingového výzkum. Práce je rozdělena do sedmi částí. V první kapitola je uvedení do problematiky bakalářské práce. Druhá kapitola charakterizuje trh a společnost Squash centrum Třinec. Ve třetí kapitole nalezneme teoretická východiska pro analýzu konkurence. Čtvrtá kapitola popisuje metodiku výzkumu, způsob sběru dat pro marketingový výzkum a popis jeho jednotlivých částí. V páté kapitole nalezneme analýzu výsledků. Šestá kapitola obsahuje návrhy a doporučení managementu, které jsou podloženy výsledky výzkumu. Poslední kapitola je závěrem této bakalářské práce.cs
dc.description.abstractSUMMARY THE COMPETITIVE ANALYSIS OF SQUASH CENTRE Turoň Tomáš The aim of this thesis was to ascertain the opinions of customers on selected factors of squash institutions using quantitative marketing research. The thesis is divided into seven parts. In the first chapter is the Introduction to the thesis. The second chapter describes the market and company Squash centrum Trinec. In the third chapter we find the theoretical basis for competitive analysis. The fourth chapter describes the research methodology, data collection method for marketing research and a description of its individual parts. The fifth chapter contains an analysis of the results. The sixth chapter contains propositions and recommendations to management, which are supported by research findings. The last chapter is the end of this thesis.en
dc.format.extent2477257 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectsquashcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovní centrumcs
dc.subjectcompetitive analysisen
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectsquashen
dc.subjectsporten
dc.subjectsport centreen
dc.titleAnalýza konkurence squashového centracs
dc.title.alternativeThe Competitive Analysis of Squash Centreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janaen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTUR146_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam