Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPacut, Miroslaven
dc.contributor.authorMagulová, Ladaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:32:08Z
dc.date.available2010-09-29T15:32:08Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80998
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je provést analýzu managementu plaveckého klubu a na tomto základě zpracovat a navrhnout opatření jak danou situaci řešit. Analyzovaný plavecký klub se nachází ve špatné hospodářské situaci, která je zapříčiněna špatnou komunikací v klubu, propagací a financováním. Plavecký klub provozuje plavecké hodiny jak pro závodní plavce, tak i pro širší veřejnost. Práce má dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmu spjatých se sportem a managementem. Část praktická využívá SWOT analýzu, STEP analýzu, marketingový mix a dotazník na zjištění silných a slabých stránek klubu a názor veřejnosti. Pro zlepšení situace je vhodné rozšířit činnost plaveckého klubu.cs
dc.description.abstractA goal of this bachelor thesis is to accomplish a management analysis of the swimming club and from this ground draw up a measurement how to solve a given problem. The swimming club that was analyzed is in the bad economic situation, which is caused by wrong communication, propagation and funding inside the club. The swimming club services the swimming courses for professionals and also for wide-public. The work has two parts, theoretical and practical. The theoretical part is focused on explanation of terms connected with sport and management. The practical part applies SWOT analysis, STEP analysis, marketing mix and questionnaire for determination of club strengths and weaknesses and public opinion. For improving of a swimming club situation is appropriate to increase its activity.en
dc.format55, [2] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1234384 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectanalýza managementucs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectSTEP analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectplavecký klubcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmanagementen
dc.subjectmanagement analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectSTEP analysisen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectswimming cluben
dc.subjectsporten
dc.titleAnalýza managementu plaveckého klubucs
dc.title.alternativeAnalysis of a Swimming Club Managementen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKálnay, Vladimíren
dc.date.accepted2010-09-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAG050_EKF_B6208_6208R101_01_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam