Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKonečný, Filipen
dc.contributor.authorČernek, Tomášen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:32:20Z
dc.date.available2010-09-29T15:32:20Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81002
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce, nazvaná Analýza spokojenosti zákazníků, je zaměřena na zjištění míry spokojenosti hotelových hostů se službami, které poskytuje Harmony Club Hotel Ostrava. Cílem této práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v oblasti služeb, odhalit možné nedostatky a následně doporučit opatření, která povedou ke zlepšení kvality poskytovaných služeb. K získání údajů, potřebných k provedení analýzy byla použita metoda písemného dotazování formou dotazníků. Po překódování byly odpovědi přepsány do tabulkového procesoru MS Excel ve formě datové matice. Následně byly provedeny základní statistické výpočty, vypovídající o spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Z výsledků dotazníkového šetření vyplynulo, že jsou hosté nejvíce spokojeni s čistotou pokojů a rovněž s celkovou čistotou hotelu. Naopak nespokojeni byli s vybaveností pokojů či s prostředím hotelové restaurace. Návrhy na zkvalitnění poskytovaných služeb se tak týkaly mimo jiné zabudování klimatizačního systému v hotelové restauraci, snížení celkové kapacity restaurace, pořízení plastových oken do ubytovací části hotelu či zjednodušení rezervačního systému. Pro účely budoucí analýzy spokojenosti hotelových hostů byl rovněž navržen nový dotazník, který může být používán buďto samostatně nebo v kombinaci se stávajícím dotazníkem.cs
dc.description.abstractThis bachelor paper called The Analysis of Customer's Satisfaction is aimed to find a rate of hotel guests' satisfaction with the services provided by Harmony Club Hotel Ostrava. The aim of the paper was to implement an analysis of customers' satisfaction in an area of service, disclose possible failures and consequently recommend arrangements which would lead to an improvement in quality of provided services. To obtain informations needed to implement the analysis there was used a method of written questioning in a form of questionary. After recoding the answers were retyped into a spreadsheet program MS Excel in a form of data matrix. Consequently there was accomplished a primary statistical computing predicating the customers' satisfaction with provided services. On results of the questionary it has ensued that the guests are the most satisfied with a cleanness of rooms and a overall cleanness of the hotel as well. On the contrary, they have been unsatisfied with a room equipment or an environment of the hotel restaurant. Suggestions on improving provided service than have been related among others to installing an air-conditioning system in the hotel restaurant, reduction in the capacity of the restaurant, acquiring plastic windows for the accomodation part of the hotel or simplifying the resarvation system. For purposes of a future analysis of hotel guests' satisfaction there was also designed a new questionary which could be used either separately or in combination with the present questionary.en
dc.format.extent1141940 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectqualityen
dc.subjectservicesen
dc.subjectcustomer’s satisfactionsen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectquestionaryen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníkůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer’s Satisfactionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNešporková, Renátaen
dc.date.accepted2010-09-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskáen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER538_EKF_B6208_6208R020_00_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam