Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelaen
dc.contributor.authorChlupová, Nikolaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:33:19Z
dc.date.available2010-09-29T15:33:19Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81021
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractTématem mé bakalářské práce je analýza reklamní kampaně Komerční banky. Za cíl jsem si stanovila, zda byla daná reklamní kampaň efektivní. Tato práce obsahuje několik kapitol, včetně úvodu a závěru. Ze všeho nejdříve jsem představila Komerční banku a následně jsem vytvořila metodiku práce, ve které popisuji zvolené metody a postupy této práce. Následovala kapitola teoretická východiska marketingové komunikace, ve které jsem se zaměřila na přípravu a vyhodnocení reklamní kampaně, a to především tak, aby byla efektivní. Na základě této kapitoly jsem provedla stručnou analýzu a následně jsem tuto kampaň vyhodnotila.cs
dc.description.abstractThe topic of my bachelor thesis is to analyse advertising campaign of Commercial bank. The goal I have set whether or not advertising campaign has been effective. This work includes several chapters, including introduction and conclusion. First of all I introduced Commercial bank and then I have created a work methodology which describes the methods and practices that work. Following chapter the theoretical background of marketing communication in which I have focused on the preparation and evaluation of advertising campaign and especially so to be effective. Under this chapter I have conducted a brief analysis and then I have evaluated this campaign.en
dc.format.extent1059828 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectefektivní reklamacs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjecthodnocení efektivitycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpřípravacs
dc.subjectvyhodnocení reklamní kampaněcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjecteffective advertisementen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectevaluation of effectivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectpreparationen
dc.subjectevaluation of advertising campaignen
dc.titleAnalýza reklamní kampaně bankycs
dc.title.alternativeAnalysis of Advertising Campaign of Banken
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZajarošová, Markétaen
dc.date.accepted2010-06-07en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHL150_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam