Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKosík, Milošen
dc.contributor.authorSlováčková, Hanaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:33:35Z
dc.date.available2010-09-29T15:33:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81026
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem mé bakalářské práce bylo provést analýzu možnosti umístění reklamy ve fotbalovém klubu 1.FC Slovácko. V teoretické části se zabývám pojmy management; reklama; metody výzkumu; rozhovor; SWOT analýza a reklama ve sportu. V praktické části uvádím základní údaje o sledovaném klubu a organizační strukturu klubu. Popisuji možnosti umístění reklamy marketingového partnera klubu a další výhody pro partnera, které přináší spolupráce s klubem. Použité informace jsem získala rozhovorem s manažerem klubu.cs
dc.description.abstractThe goal of the thesis ”Advertisement in the football club“ was to analyze the possibilities of placing advertisments in the football club 1.FC Slovácko. The theoretical part deals with the concepts of management; advertising; research methods; interviews; SWOT analysis and advertising in sport. The practical part describes the basic data of the reference club and its organizational structure as well as the possibilities of placing advertisment of the its club marketing partner, and other benefits for it, which brings the cooperation with the club. I used information obtained interviews with managers of the club.en
dc.format44, [13] l. : il.cs
dc.format.extent782566 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectmetody výzkumucs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectSWOT anylýzacs
dc.subjectreklama ve sportucs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectresearch methodsen
dc.subjectinterviewsen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectadvertising in sporten
dc.titleReklama ve fotbalovém klubucs
dc.title.alternativeAdvertisement in the Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePacut, Miroslaven
dc.date.accepted2010-09-10en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a management.cs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLO804_EKF_B6208_6208R101_02_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam