dc.contributor.advisor | Juráková, Alena | en |
dc.contributor.author | Łabudková, Anna | en |
dc.date.accessioned | 2010-09-29T15:34:16Z | |
dc.date.available | 2010-09-29T15:34:16Z | |
dc.date.issued | 2010 | en |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/81039 | |
dc.description | Import 29/09/2010 | cs |
dc.description.abstract | Práce řeší, jaký je současný stav vybavení škol moderními nástroji a aplikacemi pro podporu výuky. Zda školy se zajímají o tyto pomůcky. Jaký mají učitelé na tyto nástroje názor, jestli se tento názor liší podle věku nebo podle pohlaví učitelů. Práce také řeší, zda mají žáci rádi využívání ICT v hodině a jestli tato výuka je pro ně zajímavější než ta klasická.
Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že současný stav vybavení škol moderními nástroji a aplikacemi pro podporu výuky je vyhovující, avšak je co zlepšovat. Školy mají zájem o ICT pomůcky. Učitelé jsou ochotni a chtějí se učit pracovat s novými technologiemi, přístup k ICT se liší dle věku a také dle pohlaví učitelů. Žáci mají rádi hodiny s využitím moderních technologií. Lze říci, že pociťují rozdíl mezi klasickou formou výuky a její moderní podobou, je pro ně zajímavější. | cs |
dc.description.abstract | The aim of report was to find out about the present condition of ICT tools and applications for supporting teaching at schools. It was important to know whether schools are interested in having such equipment. What the teacher´s opinion is on having these tools at school. Is it different according to the age and gender of teachers? The report find out whether pupils fancy usage of ICT during classes and whether usage of ICT tools makes the lesson more interesting than the lesson led in an “old classical way”.
Based on my questionnaire research I have found out how the schools are equipped with modern ICT tools in reality. The situation is not bad but there is always something to be improved. Schools are interested in having ICT tools. Teachers are willing to learn how to use the ICT tools for teaching. The research has shown that the approach to the ICT in teaching is different according to the age and gender of teachers. Students like lessons with ICT using. We can say they feel the difference between “classical” way of teaching and the modern one - it is more interesting for them. | en |
dc.format.extent | 1114814 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | internet ve školách | cs |
dc.subject | výukové programy | cs |
dc.subject | dataprojektor | cs |
dc.subject | využití ICT ve výuce | cs |
dc.subject | e-learning | cs |
dc.subject | interaktivní tabule | cs |
dc.subject | počítače ve školách | cs |
dc.subject | vybavení učeben ICT | cs |
dc.subject | informační a komunikační technologie ve školách | cs |
dc.subject | ICT in schools | en |
dc.subject | ICT equipment in classes | en |
dc.subject | internet in schools | en |
dc.subject | learning software | en |
dc.subject | projector | en |
dc.subject | usage ICT in teaching | en |
dc.subject | computers in schools | en |
dc.subject | interactive whiteboard | en |
dc.subject | e-learning | en |
dc.title | Moderní trendy ve vzdělávání | cs |
dc.title.alternative | Modern Trends in Education | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Stiborková, Karla | en |
dc.date.accepted | 2010-06-09 | en |
dc.thesis.degree-name | Bc. | en |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 155 - Katedra aplikované informatiky | en |
dc.thesis.degree-program | Systémové inženýrství a informatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Aplikovaná informatika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | LAB053_EKF_B6209_6209R001_2010 | |
dc.rights.access | openAccess | |