Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJuráková, Alenaen
dc.contributor.authorŁabudková, Annaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:34:16Z
dc.date.available2010-09-29T15:34:16Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81039
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractPráce řeší, jaký je současný stav vybavení škol moderními nástroji a aplikacemi pro podporu výuky. Zda školy se zajímají o tyto pomůcky. Jaký mají učitelé na tyto nástroje názor, jestli se tento názor liší podle věku nebo podle pohlaví učitelů. Práce také řeší, zda mají žáci rádi využívání ICT v hodině a jestli tato výuka je pro ně zajímavější než ta klasická. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že současný stav vybavení škol moderními nástroji a aplikacemi pro podporu výuky je vyhovující, avšak je co zlepšovat. Školy mají zájem o ICT pomůcky. Učitelé jsou ochotni a chtějí se učit pracovat s novými technologiemi, přístup k ICT se liší dle věku a také dle pohlaví učitelů. Žáci mají rádi hodiny s využitím moderních technologií. Lze říci, že pociťují rozdíl mezi klasickou formou výuky a její moderní podobou, je pro ně zajímavější.cs
dc.description.abstractThe aim of report was to find out about the present condition of ICT tools and applications for supporting teaching at schools. It was important to know whether schools are interested in having such equipment. What the teacher´s opinion is on having these tools at school. Is it different according to the age and gender of teachers? The report find out whether pupils fancy usage of ICT during classes and whether usage of ICT tools makes the lesson more interesting than the lesson led in an “old classical way”. Based on my questionnaire research I have found out how the schools are equipped with modern ICT tools in reality. The situation is not bad but there is always something to be improved. Schools are interested in having ICT tools. Teachers are willing to learn how to use the ICT tools for teaching. The research has shown that the approach to the ICT in teaching is different according to the age and gender of teachers. Students like lessons with ICT using. We can say they feel the difference between “classical” way of teaching and the modern one - it is more interesting for them.en
dc.format.extent1114814 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternet ve školáchcs
dc.subjectvýukové programycs
dc.subjectdataprojektorcs
dc.subjectvyužití ICT ve výucecs
dc.subjecte-learningcs
dc.subjectinteraktivní tabulecs
dc.subjectpočítače ve školáchcs
dc.subjectvybavení učeben ICTcs
dc.subjectinformační a komunikační technologie ve školáchcs
dc.subjectICT in schoolsen
dc.subjectICT equipment in classesen
dc.subjectinternet in schoolsen
dc.subjectlearning softwareen
dc.subjectprojectoren
dc.subjectusage ICT in teachingen
dc.subjectcomputers in schoolsen
dc.subjectinteractive whiteboarden
dc.subjecte-learningen
dc.titleModerní trendy ve vzdělávánícs
dc.title.alternativeModern Trends in Educationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStiborková, Karlaen
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikyen
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchAplikovaná informatikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLAB053_EKF_B6209_6209R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam