Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchen
dc.contributor.authorObrusníková, Zdeňkaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:34:51Z
dc.date.available2010-09-29T15:34:51Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81050
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci. V teoretické části jsou shrnuty obecné poznatky vztahující se k jednotlivým nástrojům marketingového mixu obchodní firmy. Praktická část je věnována charakteristice maloobchodního řetězce Tesco. Zahrnuje analýzu mikroprostředí, mezoprostředí, makroprostředí a SWOT analýzu. Na základě poznatků ze situační analýzy a výsledků dotazníkového šetření je zhodnoceno využití marketingového mixu v maloobchodním řetězci. V závěru jsou navržena doporučení vedoucí k eliminaci zjištěných nedostatků.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of marketing mix application in the retail chain. The theoretical part summarizes the general findings concerning particular marketing mix instruments in business company. The practical part is devoted to the characteristics of the Tesco retail chain. It includes micro, meso, macro environment analyses and a SWOT analysis. Based of findings of situation analysis and questionnaire investigation the marketing mix application is evaluated. The final part proposes recommendations to eliminate found shortcomings.en
dc.format.extent13482694 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectplaceen
dc.subjectpriceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectretailen
dc.titleAnalýza využití marketingového mixu v maloobchodním řetězcics
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Mix Application in the Retail Chainen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušeen
dc.date.accepted2010-06-03en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOBR042_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam