Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezaen
dc.contributor.authorChytrá, Pavlínaen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:35:03Z
dc.date.available2010-09-29T15:35:03Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/81054
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractBakalářská práce je napsána na téma, které se týká analýzy spokojenosti pacientů se službami rehabilitační léčebny. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak jsou pacienti se službami rehabilitační léčebny spokojeni, a navrhnout této léčebně určité návrhy a doporučení. Tyto návrhy a doporučení jsou navrhnuty tak, aby vedly ke zvýšení spokojenosti pacientů. Na začátku své práce jsem charakterizovala Odborný léčebný ústav Paseka a popsala jeho makroprostředí a konkrétní trhy. V teoretické části jsem se zabývala zákaznickou spokojeností a nastínila i teorii služeb společně s marketingovým mixem služeb. V praktické části jsem se zabývala marketingovým výzkumem, který byl důležitý k tomu, abych zjistila potřebná data. Ke svému výzkumu jsem vytvořila písemný dotazník, který vyplňovali pacienti rehabilitační léčebny. Dosažené výsledky jsem zpracovala, tedy provedla analýzu výsledků. Na základně dosažených výsledků jsem stanovila několik návrhů a doporučení, které by mohly zvýšit spokojenost pacientů a zároveň byly reálné a dosažitelné.cs
dc.description.abstractBachelor work is written about the topic, which is focused on analysis of satisfaction patients with services of rehabilitative medical institution. The aim of my bachelor work was to find out, how are patients satisfied with the services of rehabilitative medical institution and to propose concrete suggestions and recommendations to this medical institution. That proposes and recommendations are disposed to increase the satisfaction of the patients. In the beginning I characterized Special medical institution Paseka and I described it’s macro-environment and concrete markets. In theoretical part of the work I was focused on customer’s satisfaction and outlined theory of services as well as marketing mix of services. In practical part of the work I was focused on marketing research, which has been important to find out necessary data. For my research I created written questionnaire, which has been filled in by patients of rehabilitative medical institution. I worked up achieved results; it means I implemented analysis of results. On the base of achieved results I determined some proposals and recommendations, which can increase satisfaction of patients and are real and available as well.en
dc.format.extent488466 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpokojený zákazníkcs
dc.subjectMetody sledování zákaznické spokojenostics
dc.subjectMarketingový výzkum ve službáchcs
dc.subjectZákaznická spokojenostcs
dc.subjectSlužby rehabilitační léčebnycs
dc.subjectDefinice spokojenostics
dc.subjectMarketingový mix služebcs
dc.subjectVlastnosti služebcs
dc.subjectSlužbycs
dc.subjectProperties of servicesen
dc.subjectServices of rehabilitation medical institutionen
dc.subjectMarketing’s meaning in servicesen
dc.subjectMarketing’s mix of servicesen
dc.subjectServicesen
dc.subjectSatisfied customeren
dc.subjectMethods of observation customer’s satisfactionen
dc.subjectDefinition of satisfactionen
dc.subjectCustomer’s satisfactionen
dc.titleAnalýza spokojenosti pacientů se službami rehabilitační léčebnycs
dc.title.alternativePatient Satisfaction Measurement with Medical Institution Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCHY108_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam