Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonaen
dc.contributor.authorŠtanglerová, Nikolaen
dc.date.accessioned2010-09-29T17:06:43Z
dc.date.available2010-09-29T17:06:43Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/82747
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractHlavním cílem následující práce, která se zabývá reklamou a propagací, je zjištění vlivu reklamy na specifickou skupinu spotřebitelů. Práce je rozdělena do dvou částí. V první, teoretické, jsou vysvětleny základní pojmy a postupy problematiky. Zejména obsah pojmů vázajících se k reklamě, podpoře prodeje, marketingu nebo postupům pro sestavování reklamní kampaně. Obsah druhé, praktické části, se týká provedení samotného výzkumu. Jedná se o výzkum mezi cílovou skupinou studentů ve věku 15 až 26 let, který byl prováděn obecně pomocí dotazníků, a dále zaměřen na konkrétní výrobek. Výsledky výzkumu jsou uvedeny pomocí hodnot v číselné a grafické podobě. Závěr práce obsahuje návrh možné podoby reklamy tak, aby co nejvíce oslovila cílovou skupinu.cs
dc.description.abstractThe main objectives of the work, which deals with advertising and promotion, is to determine the impact of advertising on specific groups of consumers. The work is divided into two parts. In the first, theoretical, explaining basic concepts and procedures issues. Especially Content concepts binding to advertising, sales promotion, marketing or procedures for compiling advertising campaigns. Content of the second part relates to implement the research itself. The research among the target group of students, aged 15-26 years, which was generally conducted through questionnaires, and focus on a specific product. The research results are presented using the values in numerical and graphic form. Conclusion of The work includes design of ads that closely approached the target group.en
dc.format41, [4] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent607520 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectreklamní kampaňcs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectpromotionen
dc.titleVliv reklamy na spotřebitelecs
dc.title.alternativeImpact of Advertising on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠimůnek, Petren
dc.date.accepted2010-06-09en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisSTA724_HGF_B2102_2102R001_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record