dc.contributor.author | Matušů, Radek | |
dc.date.accessioned | 2010-10-22T05:35:50Z | |
dc.date.available | 2010-10-22T05:35:50Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2009, roč. 55, č. 2, s. 91-96 : il. | en |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/83262 | |
dc.description.abstract | This paper aims to explore which tools of technology-enhanced learning are nowadays applied in the area of European higher education, to what specific functions and how intensively they are used, and what expenses are associated to them. The source of presented data are responses of exactly 100 universities (including VŠB – Technical University of Ostrava) from 27 European countries to a “Learning Tools Survey”, which has been created in Vienna University of Economics and Business Administration and which was distributed under the terms of the European Union’s Sixth Framework Programme project Intercultural Learning Campus (iCamp). | en |
dc.format.extent | 204206 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | en |
dc.relation.uri | http://transactions.fs.vsb.cz/2009-2/1695_MATUSU.pdf | |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | |
dc.title | Application of technology-enhanced learning tools in European higher education | en |
dc.title.alternative | Využití nástrojů technologicky vyspělé výuky v evropském vysokém školství | en |
dc.type | article | en |
dc.description.abstract-en | Cílem tohoto článku je prozkoumat, jaké nástroje technologicky vyspělé výuky jsou v současné době aplikovány v oblasti evropského vysokého školství, k jakým konkrétním funkcím a jak intenzivně jsou využívány a jaké náklady jsou s nimi spojeny. Zdrojem prezentovaných dat jsou odpovědi přesně 100 univerzit (včetně VŠB – Technické univerzity Ostrava) z 27 evropských zemí na „Learning Tools Survey“, který byl vytvořen na Vinna University of Economics and Business Administration a který byl distribuován v rámci projektu 6. rámcového programu EU Intercultural Learning Campus (iCamp). | en |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |