dc.contributor.author | Smutný, Pavel | |
dc.date.accessioned | 2010-10-26T06:56:45Z | |
dc.date.available | 2010-10-26T06:56:45Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2009, roč. 55, č. 2, s. 133-138 : il. | en |
dc.identifier.issn | 1210-0471 | en |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/83271 | |
dc.description.abstract | This contribution describes practical experience from virtual presentation of the department laboratories. The main goal is to provide to students an overall summary of the laboratories presented via a multimedia content with elements of interactivity. They can get a fundamental idea about hardware and software equipment of it and visually connect electronic textbooks and tasks during fulfilling laboratory assignments which will improve educational process. | en |
dc.format.extent | 970602 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | en |
dc.relation.ispartofseries | Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní | en |
dc.relation.uri | http://transactions.fs.vsb.cz/2009-2/1702_SMUTNY.pdf | |
dc.rights | © Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | |
dc.title | Using panorama views for interactive presentation of the laboratories | en |
dc.title.alternative | Interaktivní prezentace laboratoří s využitím panoramatických pohledů | en |
dc.type | article | en |
dc.description.abstract-en | Příspěvek popisuje praktické zkušenosti s interaktivní prezentací výukových laboratoří. Hlavním cílem je poskytnout studentům celkový obraz o vybavení a funkčnosti laboratoří s využitím multimediálního obsahu s prvky interakce. Získají tak přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení laboratoří a vizuálně si propojí elektronické výukové texty a návody při plnění laboratorních úloh během výukového procesu. | en |
dc.rights.access | openAccess | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.type.status | Peer-reviewed | |