Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorSmutný, Pavel
dc.date.accessioned2010-10-26T06:56:45Z
dc.date.available2010-10-26T06:56:45Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2009, roč. 55, č. 2, s. 133-138 : il.en
dc.identifier.issn1210-0471en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83271
dc.description.abstractThis contribution describes practical experience from virtual presentation of the department laboratories. The main goal is to provide to students an overall summary of the laboratories presented via a multimedia content with elements of interactivity. They can get a fundamental idea about hardware and software equipment of it and visually connect electronic textbooks and tasks during fulfilling laboratory assignments which will improve educational process.en
dc.format.extent970602 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojníen
dc.relation.urihttp://transactions.fs.vsb.cz/2009-2/1702_SMUTNY.pdf
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
dc.titleUsing panorama views for interactive presentation of the laboratoriesen
dc.title.alternativeInteraktivní prezentace laboratoří s využitím panoramatických pohledůen
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enPříspěvek popisuje praktické zkušenosti s interaktivní prezentací výukových laboratoří. Hlavním cílem je poskytnout studentům celkový obraz o vybavení a funkčnosti laboratoří s využitím multimediálního obsahu s prvky interakce. Získají tak přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení laboratoří a vizuálně si propojí elektronické výukové texty a návody při plnění laboratorních úloh během výukového procesu.en
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersion
dc.type.statusPeer-reviewed


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam