Show simple item record

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelaen
dc.contributor.authorKalivoda, Alešen
dc.date.accessioned2011-02-07T08:40:13Z
dc.date.available2011-02-07T08:40:13Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/83944
dc.descriptionImport 07/02/2011cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce nazvané „Analýza firmy“ bylo provést analýzu vybrané firmy SALON BELLA s.r.o. a to z pohledu vnějšího prostředí podniku. Bylo použito PEST analýzy a analýzy „4C“, pro analýzu odvětvového prostředí byla použita analýza zdrojů podniku. Na konci praktické části této bakalářské práce byla vypracována SWOT analýza firmy SALON BELLA, která je kombinací vnitřní a vnější analýzy. Cílem tedy bylo odhalit silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby v této firmě a navrhnout příslušná opatření k odstranění nedostatků a posílení silných stránek firmy, neboť vedení firmy zvažuje přestěhování Opavské pobočky do centra města Ostravy.cs
dc.description.abstractThe target of this bachelor thesis entitled "Analysis of the company" was the company SALON BELLA s.r.o. from the perspective of the external environment to be analyzed. It was used PEST analysis and the analysis of "4C". For the analysis of sector environment the analysis of the resources was used. At the end of the practical part of this work was prepared SWOT analysis of the company BELLA SALON, which is a combination of internal and external analysis. The target was, therefore, the strengths, weaknesses, opportunities and risks in the company to recognize and propose appropriate measures to correct weaknesses and strengthen the strong side of the company because the management of the company is thinking about a transplantation from the town of Opava in the center of Ostrava.en
dc.format.extent1537175 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsalon Bellacs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectanalysisen
dc.subjectcompanyen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsalon Bellaen
dc.subjectcustomersen
dc.titleAnalýza společnostics
dc.title.alternativeCompany Analysisen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeZaoralová, Petraen
dc.date.accepted2010-09-06en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAL403_EKF_B6208_6208R037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record