Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorBrudná, Ivetacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:51:58Z
dc.date.available2011-06-30T06:51:58Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84679
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAnalýza spotřebitelských postojů k privátním značkám Diplomová práce byla zaměřena na analýzu spotřebitelských postojů k privátním značkám. Cílem této práce bylo zjistit, jaké postoje zastávají respondenti ve věkové kategorii 18 – 30 let z Moravskoslezského kraje vůči privátním značkám českých maloobchodních řetězců a na základě zjištěných údajů, z provedeného marketingového výzkumu, bylo vytvořeno celkové zhodnocení a navržena určitá doporučení, jak postoje spotřebitelů vylepšit. V práci je charakterizován český maloobchodní trh, jeho vývoj a nejznámější obchodní řetězce. Součástí této charakteristiky je i vývoj privátních značek v Evropě a na českém trhu. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení spotřebitele, jeho postojů, značky a privátní značky. Praktická část obsahuje metodiku získávání dat a posléze analýzu těchto získaných údajů. Postoje spotřebitelů byly ve výzkumu zjišťovány pomocí jejich spokojenosti s vlastnostmi privátních značek, jako je cena, kvalita produktů pod privátní značkou, kvalita surovin, důvěryhodnost produktů, atraktivita obalů, dostupnost, atp. V závěru diplomové práce je uvedeno celkové zhodnocení výsledků výzkumu a jsou zde navržena určitá doporučení pro vylepšení postojů spotřebitelů k privátním značkám.cs
dc.description.abstractAnalysis of Customer Attitudes Towards Private Labels This thesis was focused on the analysis of consumer attitudes towards private labels. The aim of this study was to determine what attitudes holding respondents aged 18-30 years from the Moravskoslezsky region to private labels of Czech retail chains based and on collected data, carried out marketing research, the creation of an overall assessment and specific recommendations designed to improve consumers' attitudes . The study characterized the Czech retail market, its development and well-known chain stores. Part of this characteristic is the development of private brands in Europe and the Czech Republic. The theoretical part is to define the consumer's attitudes, brands and private labels. The practical part includes the methodology of data collection and later analysis of the data. Attitudes of consumers were identified through the research of their satisfaction with private labels properties, such as price, quality of products under private label, quality of materials, reliability of products, attractive packaging, availability, etc.. At the close of study are the results indicated an overall evaluation of research and proposes some recommendations for improving consumer attitudes towards private labels.en
dc.format.extent3324127 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPrivátní značkacs
dc.subjectZnačkacs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectSpotřebitelské postojecs
dc.subjectMaloobchodcs
dc.subjectObchodní řetězeccs
dc.subjectPrivate Labelen
dc.subjectBranden
dc.subjectConsumeren
dc.subjectConsumer Attitudesen
dc.subjectRetailen
dc.subjectChain Storeen
dc.titleAnalýza spotřebitelských postojů k privátním značkámcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Attitudes Towards Private Labelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBRU080_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam