Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorŠinková, Barboracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:05Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:05Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84695
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se týká návrhu marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikou. Teoretická část zahrnuje charakteristiku produktu i společnosti, tedy popis jejího vnějšího a vnitřního prostředí, dále shrnutí teoretických poznatků týkajících se zavádění produktu na trh a představení jednotlivých prvků marketingového mixu se strategiemi, které mohou být v rámci těchto prvků využity. Praktická část obsahuje metodiku výzkumu a způsob shromažďování dat, jímž je osobní a elektronické dotazování. V rámci analýzy jsou popsány i graficky znázorněny výsledky výzkum, na základě kterých je následně navržena marketingová strategie se strategiemi prvků marketingového mixu. Stěžejními informacemi plynoucími z této práce jsou zájem o užívání čističky, očekávané služby a vlastnosti čističky, ochota zaplatit určitou cenu, orientace na slevy, požadovaný způsob distribuce a vhodné komunikační nástroje včetně obsahu sdělení.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis concerns the design of marketing strategy for new product launch to the air conditioning market. Theoretical part includes characteristics of the product and company, thus description of its external and internal surround, summary of theoretical knowledge about new product launching and presentation of the particular elements of marketing mix with strategies which can be used within these elements. Practical part includes the methodology of research and data collection method which is personal and electronic questioning. The analysis describes and graphically illustrates the research results, on the basis of which is then designed a marketing strategy with strategies of marketing mix elements. The key information resulting from this thesis are the interest in the use of air purifier, the expected services and properties of air purifier, the willingness to pay a certain price, focus on discounts, the required distribution method and appropriate communication tools including content of advertisement.en
dc.format.extent2162003 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCyklus tržní životnosti produktu, zavádění nového produktu na trh, strategie zavedení produktu, marketingová strategie, produktová strategie, cenová strategie, distribuční strategie, komunikační strategie, marketingový výzkum, čistička vzduchu.cs
dc.subjectProduct life cycle, new product launch, strategy for new product launch, marketing strategy, product strategy, price strategy, distribution strategy, communication strategy, marketing research, air purifier.en
dc.titleNávrh marketingové strategie pro zavedení nového produktu na trh se vzduchotechnikoucs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Strategy for New Product Launch to the Air Conditioning Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVrbíková, Darinacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIN126_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam