Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrymláková, Hanacs
dc.contributor.authorPospíšilová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:06Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:06Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84699
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractThe aim of this study was to find out whether corporate social responsibility brings an added value to a firm. As the areas of research were determined profit, reputation and attractiveness of a company for the employees. This study also finds out if companies do or do not use standards for measuring and reporting CSR. This study is divided into two parts – theoretical and practical. The first part deals with the theory of CSR, its influence on a profit, reputation and attractiveness for the employees and also CSR within the Czech Republic. Various types of CSR standards are also described here. Next part, practical, describes the research itself and the way how was done (questionnaire), determined hypothesis, evaluates the results and its meeting with hypothesis. Limitation of the study and recommendation for next research are also written here.en
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo zjistit, zda společenská odpovědnost přináší firmě přidanou hodnotu. Jako oblasti zkoumání byly stanoveny zisk, reputace a atraktivnost firmy. Dále tato práce zjišťuje, zda firmy používají standardy pro měření a reportování společenské odpovědnosti. Tato práce je rozdělena na dvě části – teoretickou a praktickou. První se věnuje teorii CSR, jejímu vlivu na zisk, reputaci a atraktivnost firmy pro zaměstnance a také CSR v rámci České republiky. Dále jsou zde uvedeny různé typy standardů a způsoby jejich použití. V praktické části je pak popsán způsob a průběh výzkumu (dotazník), stanovení hypotéz, vyhodnocení výsledků a jejich prolnutí s hypotézami. Dále jsou zde stanoveny limity studie a také doporučení pro další možné studie.cs
dc.format.extent1209699 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCSRen
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectprofiten
dc.subjectreputationen
dc.subjectattractiveness for employeesen
dc.subjectcsr in the time of crisisen
dc.subjectstandards for corporate social responsibilityen
dc.subjectmeasuring and reporting CSRen
dc.subjectglobal reporting initiativeen
dc.subjectLondon Benchmarking Groupen
dc.subjectCSRcs
dc.subjectspolečenská odpovědnost, ziskcs
dc.subjectreputacecs
dc.subjectatraktivita pro zaměstnancecs
dc.subjectspolečenská odpovědnost v době finanční krizecs
dc.subjectstandardy společenské odpovědnostcs
dc.subjectměření a reportování společenské odpovědnostics
dc.subjectGloba lreporting Initiativecs
dc.subjectStandard Odpovědná firmacs
dc.titleCorporate Social Responsibility as an Added Value to a Firmen
dc.title.alternativeCSR jako přidaná hodnota firmycs
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBernatík, Wernercs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOS285_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam