Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorGrófová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:10Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:10Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84707
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práca pojednáva o využití privátnych značiek v sortimente káv v maloobchodných jednotkách Tesco, Kaufland, Billa a COOP Jednota Tempo. Výskum prebiehal prostredníctvom kvalitatívnej analýzy v mestách Martin a Žilina v dvoch obdobiach a získané údaje boli vyhodnotené metódou Total shopscore index. Na základe zistených výsledkov sú maloobchodné jednotky medzi sebou porovnávané a vyplývajú z nich odporúčania pre management reťazcov.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals about a private label usage in assortment of coffees in retail stores Tesco, Kaufland, Billa and COOP Jednota Tempo. The research was performed by using qualitative analysis in Žilina and Martin in two periods and the results were evaluated by the Total shopscore index method. The retail stores are analyzed and compared on the basis of the results and follow from them recommendation for the management of retail chains.en
dc.format.extent1616375 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprivátna značkacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectTotal shopscore indexcs
dc.subjectindex prítomnostics
dc.subjectindex pozíciecs
dc.subjectindex prezentáciecs
dc.subjectprivate labelen
dc.subjectretailen
dc.subjectTotal shopscore indexen
dc.subjectinventory indexen
dc.subjectposition indexen
dc.subjectpresentation indexen
dc.titleAnalýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkáchcs
dc.title.alternativeAnalysis of Private Label Usage in Retail Storesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeGecíková, Martinacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRO132_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam