dc.contributor.advisor | Tyrlik, Otto | cs |
dc.contributor.author | Orlová, Lenka | cs |
dc.date.accessioned | 2011-06-30T06:52:17Z | |
dc.date.available | 2011-06-30T06:52:17Z | |
dc.date.issued | 2011 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/84726 | |
dc.description | Import 04/07/2011 | cs |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce bylo provézt marketingovou analýzu zákaznického prostředí na trhu s léčivy a navrhnout určitá doporučení k tvorbě efektivní marketingové strategie.
Diplomová práce je rozčleněna do několika kapitol.
V první kapitole jsem teoreticky popsala marketing, spokojenost zákazníka, co je to strategie a vysvětlila pojem marketingová strategie. Také jsem se zabývala teoretickým vysvětlením marketingového výzkumu a dotazování.
V druhé kapitole se zabývám samotnou charakteristikou vybrané společnosti, o které má diplomová práce pojednává, a tou je lékárna Dr. Max.
Třetí část je praktická. Zde se v první polovině zabývám farmaceutickým trhem globálně, např. historií lékárenství, farmacií ve světě, vývojem lékáren v ČR apod. V druhé polovině jsem provedla marketingovou analýzu vybrané lékárny Dr. Max v Krnově a to pomocí metody QFD, jejímž cílem je zjistit požadavky zákazníků na služby lékárny a jejich důležitost za asistence dotazníků, díky kterým jsem zjistila, zda má lékárna, z pohledu zákazníka, ve své činnosti co zlepšovat a v jakých oblastech.
Čtvrtá kapitola pojednává o doporučení k efektivní marketingové strategii postavená na pilířích provedeného výzkumu.
Diplomovou práci jsem realizovala na základě vlastní praxe ve farmaceutické společnosti. Využila jsem své poznatky z praxe a pomoci zaměstnanců lékárny Dr. Max v Krnově. | cs |
dc.description.abstract | The aim of my diploma work was to practise a marketing analysis of customer environment on the pharmaceuticals market and propose specific references to create the effective marketing strategy.
The diploma work is divided into several chapters.
In the first chapter I described a marketing abstractedly, satisfaction of the customers, what is a strategy and I explained a conception strategy of marketing. I considered by abstractedly explanation of marketing research and questioning too.
In the second chapter I dealt with characteristic of the selected company and it is chemist Dr. Max.
The third part is practical. In the first half I attend to pharmaceutical market generally, for example history of pharmaceutical service, pharmacy in the world, development of the chemists in Czech Republic etc. In the second half I practiced the marketing analysis of the chemist Dr. Max in Krnov by help of the method QFD, which aim is to find out demands on a customer service in the chemist and theirs importance. I discovered thanks the customers if the chemist can improve anything in its activity and in which spheres.
Forth chapter is about a recommendation to efficient marketing strategy, which is built around the pillars of performed research.
I realized my diploma work on the bases of my own practice in a pharmaceutical company. I took advantage of my knowledge from practice and thanks helping of employees of the chemist Dr. Max in Krnov. | en |
dc.format.extent | 1423968 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | marketing | cs |
dc.subject | strategie | cs |
dc.subject | analýza | cs |
dc.subject | farmaceutický trh | cs |
dc.subject | zákazník | cs |
dc.subject | marketing | en |
dc.subject | strategy | en |
dc.subject | analysis | en |
dc.subject | pharmaceutical market | en |
dc.subject | customer | en |
dc.title | Marketingová strategie sítě lékáren | cs |
dc.title.alternative | A Marketing Strategy of a Network of Pharmacies | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Zahradníčková, Petra | cs |
dc.date.accepted | 2011-05-24 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta | cs |
dc.description.department | 115 - Katedra managementu | cs |
dc.thesis.degree-program | Ekonomika a management | cs |
dc.thesis.degree-branch | Management | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2751 | cs |
dc.identifier.thesis | BRY035_EKF_N6208_6208T037_2011 | |
dc.rights.access | openAccess | |