Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorMandousová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:24Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:24Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84737
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje analýze nástrojů marketingového komunikačního mixu komunikačního projektu města Ostravy. Tato diplomová práce vymezuje teoretická východiska marketingové komunikace, marketingového komunikačního mixu a rovněž marketingového komunikačního mixu města. Tato práce se dále zabývá charakteristikou projektu Evropské hlavní město kultury, charakteristikou města Ostrava a také marketingovou komunikací města Ostrava v rámci projektu Evropské hlavní město kultury 2015. Součástí této diplomové práce je rovněž metodika shromažďování informací a v analýze dosažených výsledků jsou zpracována data, která byla získána prostřednictvím daného marketingového výzkumu. V kapitole návrhy zlepšení marketingové komunikace v rámci projektu jsou navržený návrhy, jak lépe využívat nástroje marketingové komunikace v rámci projektu Evropské hlavní město kultury.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the analysis tools of marketing communication mix for a communication project in Ostrava. This thesis examines the marketing communication, marketing communication mix, as well as marketing communication mix of the city. This work also deals with the characteristics of the European Capital of Culture, describes the city of Ostrava and Ostrava marketing communications in the European Capital of Culture 2015. Part of this thesis is also the methodology of information gathering and analysis of the results are processed by the data that was obtained through the marketing research. Chapter proposals for improving the marketing communication in the project have proposed ideas on how to better use the tools of marketing communication in the European Capital of Culture.en
dc.format.extent1124216 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový komunikační mix (reklamacs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectpřímý marketingcs
dc.subjectvztahy s veřejnostícs
dc.subjectsponzorovánícs
dc.subjectpodpory prodejecs
dc.subjectinternet)cs
dc.subjectmarketingový komunikační mix městacs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectmarketing communication mix (advertisingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectsponsorshipen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectinternet)en
dc.subjectmarketing communication mix of the cityen
dc.titleAnalýza komunikačního projektu města Ostravycs
dc.title.alternativeAnalysis of Communication Project for the City of Ostravaen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAN130_EKF_N6208_6208T062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam