Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorMráčková, Vendulacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:24Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:24Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84738
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zabývala analýzou image fotbalového klubu 1. FC Slovácko. Téma mé práce vycházelo z toho, že fotbalový klub se před lety stal součástí korupční aféry v českém fotbale, která výrazně ovlivnila návštěvnost fotbalových utkání a celkovou image klubu. Cílem práce bylo zjistit, jak veřejnost vnímá marketingovou komunikaci klubu, jak hodnotí marketingové aktivity, jestli ovlivňují návštěvnost utkání a jak celkově vnímá image fotbalového klubu. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. Nejprve jsem se zabývala charakteristikou fotbalového klubu 1. FC Slovácko, poté teorií marketingové komunikace a ve zbývajících kapitolách marketingovým výzkumem a jeho vyhodnocením. Potřebné informací jsem získala prostřednictvím osobního dotazování v Uherském Hradišti. Výzkumem zjištěné poznatky a následné návrhy a doporučení by měly přispět ke zlepšení a k posílení celkové image fotbalového klubu 1. FC Slovácko.cs
dc.description.abstractMy dissertation dealt with subject of 1. FC Slovácko football club image analysis. Subject proceed from situation, that club was few years ago involved in corruption affair in Czech football league, which significantly influenced match attendance and club image in general. Point was to found out, how the public perceive club marketing communication, how do they evaluate marketing activities, if they influence match attendance and how do they perceive football club image in general. Dissertation consists of theoretical and practical part. First I was dealing with 1. FC Slovácko characteristics, then with theory of marketing communication and in the remaining chapters with marketing research and its evaluation. Information needed, were got through personal interviewing in Uherské Hradiště. Knowledge gained by the research and subsequent suggestions and recommendations should contribute to improve and enhance image of 1. FC Slovácko football club, in general.en
dc.format.extent2083069 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectfotbalový klubcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectimageen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectfootball cluben
dc.titleAnalýza image fotbalového klubucs
dc.title.alternativeImage Analysis of the Football Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA117_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam