Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárkacs
dc.contributor.authorProkopová, Kamilacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:26Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:26Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84745
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce byla analýza požadavků klientů call centra GE Money Auto, s. r. o. v Ostravě Hrabové. Rovněž jsem chtěla zjistit jejich postoje k nabízeným produktům a především důvody, proč případně zákazníci dané produkty odmítají a následně jsem identifikovala nejvíce přijímané produkty. Marketingový výzkum jsem prováděla na základě sestaveného záznamového archu, do něhož jsem zapisovala data prostřednictvím individuálních telefonických hovorů se zákazníky společnosti GE Money Auto, s. r. o. Data jsem zpracovávala z 245 záznamových archů. Ze zjištěných výsledků výzkumu jsem navrhla opatření, která by mohla vést ke zvýšení spokojenosti zákazníků GE Money Auto, s. r. o. při vyřizování jejich požadavků a rovněž ke zvýšení zájmu o bankovní produkty.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was an analysis requirements of customer of call center, GE Money Auto, Ltd. in Ostrava Hrabova. I also wanted find out their attitudes to offered products and especially the reasons why customers these products sometimes refuse. Then I identified the most accepted products. I made the marketing research based on compiled record sheet where I wrote a data by individual telephone calls with customers of GE Money Auto, Ltd. I worked with data from 245 recording sheets. I suggested measures from the result of research that could tend to increase customer satisfaction in processing their requests and also to increase interest in banking products.en
dc.format.extent3287874 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza požadavkůcs
dc.subjectpostoje k produktůmcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectzadluženostcs
dc.subjectposkytování informacícs
dc.subjectspokojenost zákazníků.cs
dc.subjectAnalyse of requirementsen
dc.subjectattitude of productsen
dc.subjectservicesen
dc.subjectinsolvencyen
dc.subjectprovide informationen
dc.subjectcustomers satisfaction.en
dc.titleAnalýza požadavků klientů Call centra na trhu bankovních služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of Call Center Customer´s Requirements on the Bank Services Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠimková, Marcelacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRO379_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record