Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorPustějovská, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:39Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:39Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84773
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je vhodnou metodou analyzovat vnímání společnosti na trhu vzdělávání. Pro dosažení definovaného cíle jsem zvolila metodu elektronického dotazování, jež měla zjistit názory současných a potenciálních klientů společnosti TEMPO TRAINING & CONSULTING, a. s. na danou problematiku. Na základě provedeného výzkumu jsou definovány faktory, které jsou pro klienty spolupracujícími se společností nedostačující a doporučeny návrhy v oblastech, které klienti vnímali jako negativní. V teoretické části jsem představila společnost TEMPO TRAINING & CONSULTING, a. s. a popsala jsem teoretická východiska týkající se image značky, vnímání a vzdělávání. Analytická část je zaměřena na průběh marketingového výzkumu, analýzu a vyhodnocení zjištěných dat a následné návrhy a doporučení na odstranění příčin negativního vnímání. Při zpracování diplomové práce jsem úzce spolupracovala se společností.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis is to analyse the perception of a company on the education market. I chose an electronic questionnaire to reach a specific aim, which should find out opinions of a particular issue of perception of current and potential customers of a company TEMPO TRAINING & CONSULTING, a. s. Following the executed research several factors of insufficient cooperation and suggested improvements in areas which clients perceived as negative have been defined. In the theoretical part, there is an introduction to a company TEMPO TRAINING & CONSULTING, a. s., containing my description of a theoretical basis within the brand image, perception and education. Analytical part contains sights into the course of marketing research, an analysis and interpretation of ascertained dates, and consequential suggestions and recommendation for eliminating the causes of negative perception. On my thesis I closely cooperated with the company.en
dc.format.extent3504083 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectklientcs
dc.subjectimagecs
dc.subjectvnímánícs
dc.subjecttrh vzdělávánícs
dc.subjectslužbacs
dc.subjectClienten
dc.subjectImageen
dc.subjectPerceptionen
dc.subjectEducation marketen
dc.subjectServiceen
dc.titleAnalýza vnímání společnosti na trhu vzdělávánícs
dc.title.alternativeAnalysis of Company Perception at the Educational Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPUS089_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam