Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKožaný, Davidcs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:40Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:40Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84775
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce si klade za cíl popsat a zanalyzovat stávající stav v oblasti komunikačních aktivit jazykové školy Hello ve vztahu k zákazníkům z řad studentů Ekonomické fakulty VŠB-TUO Ostrava a navrhnout a doporučit případné zlepšení komunikačních aktivit směrem k těmto zákazníkům. V teoretické části popisuji základní pojmy týkající se marketingové komunikace, procesu komunikace, cílů marketingové komunikace, komunikačních strategií a nástrojů marketingové komunikace. Analytická část byla zpracována na základě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření bylo zaměřeno na nástroje a vybrané charakteristiky marketingové komunikace a to především webové stránky, slogan a logo společnosti. Za své respondenty jsem si zvolil studenty Ekonomické fakulty VŠB-TUO v Ostravě. Na základě výsledků z analýzy marketingové komunikace jsem se snažil navrhnout změny v marketingové komunikaci jazykové školy Hello, které jsem popsal v kapitole šesté.cs
dc.description.abstractThe work proposes to describe existing marketing communication of Hello language school which refer to their customer of Economical faculty students VSB-TUO Ostrava and propose and recommended improvement of these marketing communication. In theoretical part I describe the basic terms for marketing communication, process of communication, communication objectives, strategies and also basic tools of marketing communication. Analytical part was processed by questionnaire survey. Questionnaire survey was aimed to the tools and chosen characteristics of marketing communication especially web sites, slogan and logo of Hello language school. As respondent I chosen students of Economical faculty VSB-TUO Ostrava. The results of marketing communication analysis was used as a basis for changes in marketing communication of Hello language school which I described in part number six.en
dc.format.extent3194383 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomunikace, jazyková škola, komunikační mixcs
dc.subjectcommunication, language school, communication mixen
dc.titleAnalýza komunikačního mixu jazykové školycs
dc.title.alternativeThe Communication Mix Analysis of the Language Schoolen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTáborský, Ivocs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOZ239_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam