Show simple item record

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorSýkorová, Renátacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:50Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:50Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84789
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractZákladním problémem, kterému čelí většina firem, je jak se svým marketingovým sdělením prorazit ve směsi soudobých přesycených trhů. V posledním desetiletí se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Je třeba, aby si společnosti uvědomily, že marketingová komunikace není jen reklama. Marketingová komunikace je jednou z významných a nejvíce viditelných částí marketingového mixu. Využívá celou řadu nástrojů jako je reklama, přímý marketing, osobní prodej, podpora prodeje, public relations, sponzoring a další. Jejím cílem je jak informovat, tak ovlivnit kupní chování zákazníků. V současné době je stále více vyvíjen tlak na integrování jednotlivých nástrojů, neboť jedině tak může být dosaženo souladu sdělení a díky synergickým efektům zvýšena účinnost firemní komunikace. Dobře zvládnutá a cílená marketingová komunikace kombinující více složek najednou může i za nízké náklady společnosti velmi prospět. V této diplomové práci jsem se zaměřila na marketingovou komunikaci společnosti New Yorker, s.r.o. v České republice a zejména pak v Ostravě. Společnost zde má vybudovanou velmi silnou pozici na trhu s oděvy. Pro komunikaci se zákazníky využívá New Yorker, s.r.o. konkrétních nástrojů komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, public relations, sponzoring), které jsou zatím úspěšné. Cílem této diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci společnosti v České republice a navrhnout další nástroje pro udržení stávajících a získání nových zákazníků. Diplomová práce je rozčleněna do sedmi kapitol. První kapitola obsahuje úvod do problematiky této práce. Předmětem druhé kapitoly je charakteristika společnosti New Yorker, s.r.o. Ve třetí kapitole jsou důkladně popsány teoretická východiska marketingové komunikace. Další dvě kapitoly se týkají marketingového výzkumu, ve kterém byla využita kvalitativní metoda focus group, a následné analýzy marketingové komunikace společnosti New Yorker, s.r.o. Šestá část obsahuje návrhy a doporučení pro společnost, které by pomohly udržet její silnou pozici na trhu. Poslední kapitolou je závěr celé práce.cs
dc.description.abstractThe basic problem faced by most companies is how to break through their marketing communications in a mixture of contemporary oversaturated markets. In the last decade appeared many new ways to sell products and services, and many new places to promote it. It is important that companies realize that marketing communication isn’t only an advertisement. Marketing communication is one of the most important and the most visible part of the marketing mix. It uses a variety of tools such as advertising, direct marketing, personal selling, sales promotion, public relations, sponsorship and more. Its aim is to inform and influence the purchasing behavior of customers. At present more and more pressure to integrate individual tools so it can only be achieved through consistent communication and synergies to increase efficiency corporate communications. Well managed and targeted marketing communications, combining multiple elements simultaneously, can be company’s benefit by very low cost. In this thesis, I focused on marketing communications at the New Yorker, Ltd. in the Czech Republic and especially in Ostrava. The company here has built a very strong position in the market for clothing. To communicate with customers using the New Yorker, Ltd. specific mix of communication tools (advertising, sales promotion, public relations, sponsorship), which are still successful. The aim of this thesis is to analyze the current marketing communications company in the Czech Republic and propose additional tools to retain existing and attract new customers. The thesis is divided into seven chapters. The first chapter contains an introduction to the topic of this work. The second chapter is a characteristic of company New Yorker, Ltd. In the third chapter thoroughly describes the theoretical solutions of marketing communications. The next two chapters relate to marketing research, which was used qualitative focus group method, and follow analysis of marketing communications, New Yorker, Ltd. The sixth section contains suggestions for the company, which could help keep its strong market position. The last chapter is the conclusion of the whole work.en
dc.format.extent3753236 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectOděvní společnostcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectFocus groupcs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectTrendycs
dc.subjectClothing Companyen
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectFocus groupen
dc.subjectAnalysis, Characteristicen
dc.titleNávrh marketingové komunikace oděvní společnostics
dc.title.alternativeDesign of Marketing Communication for Clothing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeObrtlíková, Danacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSYK093_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record