Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorRašková, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:51Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:51Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84792
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractAbstrakt Tato diplomová práce se zabývala analýzou marketingové komunikace restauračního zařízení. Cílem mé diplomové práce bylo zjištění aktuálního stavu marketingové komunikace Pivovarské restaurace a to prostřednictvím porovnání veřejného mínění získaného prostřednictvím primárního výzkumu se zjištěným stavem marketingového komunikačního mixu restaurace. Mým cílem bylo také navržení možných zlepšení marketingové komunikace, která by vedla ke zvýšení spokojenosti jak stávajících, tak i potencionálních zákazníků Pivovarské restaurace. Pro zjištění požadovaných informací jsem provedla SWOT analýzu a marketingový výzkum. Z provedeného výzkumu vyplynulo, že Pivovarskou restauraci si zákazníci vybrali díky kladným referencím, že by ji dále doporučovali svým známým a že ji navštěvují zejména kvůli chutnému jídlu a ochotnému personálu. Zákazníci hodnotí marketingovou propagaci Pivovarské restaurace jako nedostatečnou, proto by mělo vedení na marketingové komunikaci výrazně zapracovat. Komunikace je základem celého obchodu, proto když dojde k jejímu zlepšení, bude to ku prospěchu všech zúčastněných.cs
dc.description.abstractAbstract This thesis analyzed the marketing communication of restaurant equipment. The aim of this thesis is to determine the current state of marketing communication Pivovarska restaurant and through the comparison of public opinion obtained through primary research identified the state of marketing communication mix restaurant. My goal was also proposed ways to improve marketing communications, which would lead to increased satisfaction of both existing and potential customers Pivovarska restaurant. To find the required information, I conducted a SWOT analysis and marketing research. The research conducted showed that the Pivovarska restaurant, customers have chosen through positive referrals would also recommend it to their friends and visiting her in particular because of the tasty food and willing staff. Customers evaluate marketing promotion Pivovarska restaurant as inadequate, it should lead to significantly incorporate marketing communications. Communication is essential to the whole business, so when it comes to its improvement, it will benefit all involved.en
dc.format.extent2413003 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPivovarská restauracecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectkonkurence.cs
dc.subjectPivovarska restauranten
dc.subjectmarketing communicationsen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectcompetition.en
dc.titleNávrh marketingové komunikace restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication for Restauranten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVolná, Veronikacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRAS123_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam