Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPtašnik, Adamcs
dc.contributor.authorUvíra, Tomášcs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:53Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:53Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84797
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractV mé diplomové práci se věnuji účinkům skryté a podprahové reklamy na konečného spotřebitele. Nejdříve vymezuji teoretické východiska reklamy vůbec. Poté se věnuji zákazům v reklamě. V zákazech reklamy volně přecházím ke dvěma zákazům, kterým se v práci hlavně věnuji. Definuji problémy podprahové a skryté reklamy, aby si mohl stanovit cíle mého výzkumu. Ve výzkumu provádím experiment skryté a podprahové reklamy na respondentech. V závěru srovnávám výsledky mé práci s výsledky jiných podobných prací.cs
dc.description.abstractI focus in my thesis on the effects of covert and subliminal advertising to the final consumer. First I examine to theoretical bases at all. Then I turn to prohibitions on advertising. In prohibitions I switch to two main prohibitions, which I mainly devoted to work. I define problems in hidden and subliminal advertising to set goals in my research. I perform the experiment on the respondents in my research to hidden and subliminal advertising. At the end of thesis I compare the results of my work with the results of other similar works.en
dc.format.extent2356423 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodprahová reklama, skrytá reklama, Rada pro reklamu, umístění produktu, podprahová informacecs
dc.subjectsubliminal advertising, covert advertising, the Council for advertising, product placement, subliminal informationen
dc.titleVliv skryté a podprahové reklamy u konečného spotřebitelecs
dc.title.alternativeThe Effect of Covert and Subliminal Advertising at the Final Consumeren
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondasová, Stanislavacs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department119 - Katedra právacs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a právo v podnikánícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisUVI019_EKF_N6208_6208T011_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam