Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorWestová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:58Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:58Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84813
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje návrhu event marketingu pro autosalon Škoda firmy AUTO DUBINA, a. s. Teoretická část se zabývá východisky event marketingu, samotnému pojmu event marketing, poté jeho výzkumu a plánování přes volbu eventu, pohledu uživatele, eventu v praxi až ke kontrole jejich cílů. Společnost je analyzována z hlediska vnitřního a vnějšího okolí firmy a také pomocí SWOT analýzy. V práci jsou využita primární data získaná anketárním šetřením a sekundární data od vedení společnosti. Na základě jejich analýzy je vytvořen konkrétní návrh event marketingu pro firmu, který by měl vést ke zvýšené známosti, lepší konkurenceschopnosti, upevnění dobrých vztahů s celou veřejností a k usnadnění upevnění pozice na automobilovém trhu.cs
dc.description.abstractThe Diploma thesis is devoted to event marketing design showroom for Skoda Auto company Dubina. The theoretical part covers the bases of event marketing, event marketing concept itself, then its research and planning over the selection of an event, a user's perspective, possibly in practice and to monitor their targets. The company is analyzed in terms of internal and external environment company and also by using SWOT analysis. The primary used data are obtained by primary survey and secondary data from company management. Based on their analysis the concrete event marketing design is made, which should lead to increased knowledge, improved competitiveness, strengthening good relations with all public and facilitate the consolidation of positions in the automotive market.en
dc.format.extent2513647 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjecteventcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectvolba a plánování eventu.cs
dc.subjectMarketing communicationsen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjecteventen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectmacroen
dc.subjectmicroen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectselection and event planning.en
dc.titleNávrh event marketingu pro autosaloncs
dc.title.alternativeThe Design of Event Marketing for Car Showen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVala, Vladimírcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisWES011_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record