Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorLukáš, Martincs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:52:59Z
dc.date.available2011-06-30T06:52:59Z
dc.date.issued2010cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84818
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractNázev diplomové práce zní „Tvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trh“. Cílem práce bylo pomocí marketingové analýzy zhodnotit činnost společnosti Diamant Spa, s.r.o a následně navrhnout marketingový plán pro uvažovaný vstup na slovenský trh. Práce je rozdělena do sedmi částí. Úvod práce zachycuje příčiny vzniku trendu wellness. Druhá kapitola charakterizuje firmu Diamant Spa, s.r.o. Následující kapitola se zaměřuje na teoretická východiska práce. Čtvrtá kapitola popisuje marketingové metody použité v praktické části diplomové práce. Následující dvě kapitoly tvoří praktickou a nosnou část práce. Je zde detailně rozebírána a hodnocena aktuální situace společnosti Diamant Spa, s.r.o., provedena analýza získaných informací a na jejím základě sestaven návrh marketingového plánu pro vstup společnosti na slovenský trh. Kapitola závěrečná hodnotí a shrnuje celou diplomovou práci, stručně charakterizuje její jednotlivé části a hodnotí ji vzhledem k cíli práce.cs
dc.description.abstractThe title of my thesis is “ Foreign Market Entry Marketing Plan Development of a Chosen Company”. The aim of this thesis was to evaluate the working of Diamant Spa, s.r.o company with the aid of marketing analysis and propose marketing plan for entering a Slovakian market. The thesis is divided into seven parts. The introduction of the thesis deals with the reasons of wellness origin. The second chapter contains the characteristic of the Diamant Spa, s.r.o company. The following chapter deals with theoretical possible actions of the thesis. The forth chapter describes marketing methods used at the practical part of this thesis. The following two chapters create the practical part of the thesis. There is the situation of Diamant Spa, s.r.o company, analyzed and valued in detail, made analysis of information and drafted the proposal of marketing plan for entering of company a Slovakian market. The closing chapter evaluates and summarizes the whole thesis, characterizes briefly its constituent parts and evaluates it with regard to the aim of the thesis.en
dc.format92 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent11171946 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectwellnesscs
dc.subjectvířivý bazéncs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.subjectmarketingová analýzacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectobchodní firmacs
dc.subjectzahraniční trhcs
dc.subjectkomunikační politikacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectvelkoobchodcs
dc.subjectwellnessen
dc.subjectspaen
dc.subjectmarketing planen
dc.subjectmarketing analysisen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectbusiness firmen
dc.subjectforeign marketen
dc.subjectcommunications policyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectretail, wholesaleen
dc.titleTvorba marketingového plánu pro vstup vybrané firmy na zahraniční trhcs
dc.title.alternativeForeign Market Entry Marketing Plan Development of a Chosen Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVala, Vladimírcs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLUK131_EKF_N6208_6208T101_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record