Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorGlosmanová, Ladacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:53:00Z
dc.date.available2011-06-30T06:53:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84819
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem práce je analýza konkurenčních prodejen se spotřební elektronikou z pohledu běžného zákazníka. Výzkum probíhal formou mystery shoppingu. Výběrový soubor tvořily prodejny v okolí 10 km od Elektra Müller s totožnou velikostí a nabídkou sortimentu. Analytickou část tvoří výsledky výzkumu doplněné grafy. V závěru jsou uvedeny návrhy a doporučení pro prodejnu.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis is analysis of competitive electronics stores from the perspective of ordinary customer. The research was conducted through mystery shopping. The sample consisted of stores with identical size and range of goods within 10 km from Elektro Müller. The analytical part of the research results is supplemented by graphs. In conclusion there are presented suggestions and recommendations for the shop.en
dc.format.extent4681710 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectspotřební elektronikacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmystery mailingcs
dc.subjecthodnotící formulářcs
dc.subjectcompetitionen
dc.subjectconsumer electronicsen
dc.subjectretailen
dc.subjectbenchmarkingen
dc.subjectmystery shoppingen
dc.subjectmystery mailingen
dc.subjectevaluation formen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu spotřební elektronikycs
dc.title.alternativeCompetition Analysis on the Consumer Electronics Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKondělka, Adamcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGLO054_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam