Show simple item record

dc.contributor.advisorTvrdoň, Leocs
dc.contributor.authorOtáhalová Richtárová, Lenkacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:53:00Z
dc.date.available2011-06-30T06:53:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84820
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractHlavním tématem mé diplomové práce je analýza zákazníků. Cílem mojí práce je zjištění výnosovosti jednotlivých zákazníků a s pomocí Paretovy analýzy jejich následné rozdělení do skupin. Všech 66 zákazníků analyzované společnosti jsem podle výše podílu na obratu a na zisku roztřídila do příslušných skupin a pro každou skupinu jsem navrhla nejefektivnější individuální obchodní strategii, jež přinese zlepšení celého procesu řízení vztahů se zákazníky, maximalizuje spokojenost a loajalitu zákazníků, sníží náklady na služby zákazníkům a v důsledku toho i zvýšit ziskovost společnosti. Výsledkem mé analýzy je zjištění, že nedostatky nejsou pouze v řízení vztahů se zákazníky a v práci obchodního oddělení, ale také ve výrobě, kde dochází k plýtvání a zbytečným více nákladům za zmetky, prostoje a škody na výrobním zařízení i příslušenství, což může být hlavní příčina záporného hospodářského výsledku společnosti. Další problémy jsou v neúplném operačním systému, evidenci nákladů, skladovém hospodářství a nedostatečnému controllingu ze strany managementu společnosti. Veškeré výsledky moji diplomové práce i s mými návrhy a doporučeními byly předány managementu a majitelům analyzované společnosti.cs
dc.description.abstractThe main subject of my diploma thesis is a customer analysis. The purpose of my diploma thesis is to determine the customers ´ profitability and after that with the help of Pareto analysis to classify company´s customers. I classified all 66 of company´s customers according their amount of turn-over and profit sharing and for each individual I have suggested the most effective business strategy, that will improve the performance of customer relationship management, heighten customer satisfaction and loyalty, reduce customer service costs and consequently increase the profitability of company. Based on my analysis I came to a conclusion that deficiencies are not caused just by performance of CMR and sales department but even the production department is responsible for them. I found out that there are big wastage, extra scrap costs, idle time, break-down of machineries and equipments in production, which could be the main reason of company ´s negative operating result. Further problems are the company´s IS, the cost finding, the inventory management and the insufficient controlling conducted by management. I gave all my results, proposals, do's and don'ts to the board management.en
dc.format.extent1839499 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza zákazníkůcs
dc.subjectParetova analýzacs
dc.subjectdiferenciace zákazníkůcs
dc.subjectŘízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectlogistické službycs
dc.subjectVilfredo Paretocs
dc.subjectvýnosovost zákazníkůcs
dc.subjectActivity Based Costingcs
dc.subjectziskcs
dc.subjectpeněžní tokcs
dc.subjectActivity Based Managementcs
dc.subjecthospodářský výsledek/zisk před úrokovými náklady a daněmics
dc.subjectCustomer Analysisen
dc.subjectParto Analysisen
dc.subjectcustomer differentationen
dc.subjectCustomer Service Managementen
dc.subjectLogistic serviceen
dc.subjectVilfredo Paretoen
dc.subjectcustomer´s profitabilityen
dc.subjectActivity Based Costingen
dc.subjectprofiten
dc.subjectcash flowen
dc.subjectActivity Based Managementen
dc.subjectEarnings before Interest and Taxesen
dc.titleAnalýza zákazníkůcs
dc.title.alternativeCustomer Analysisen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBajnarová, Evacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisRIC156_EKF_N6208_6208T020_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record