Show simple item record

dc.contributor.advisorTyrlik, Ottocs
dc.contributor.authorOnderišinová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:53:01Z
dc.date.available2011-06-30T06:53:01Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84824
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato má práce si vzala za cíl nastínit možnosti rozvoje českého výrobce, jehož stěžejním výrobním programem je ryze český produkt. Můžeme konstatovat, že společnost Kofola je jediným českým výrobcem v oboru potravinářství, který si svou pozici na trhu nejen udržel, ale dokonce dokázal i expandovat. I když je tato společnost velmi úspěšná, tak není sporu o tom, že i ona musí o své místo na slunci tvrdě bojovat. Ve své práci jsem se tedy pokusila nejprve vyhodnotit teoretickou část, ve které jsou shrnuty poznatky o strategické analýze podniku a její metody tvorby. Poté jsem v praktické části vyhodnotila situaci společnosti Kofola na trhu s nealkoholickými nápoji a následně pak variantně nastínit vhodné strategie pro tuto společnost, které by mohly svým přínosem zvyšovat přídatnou hodnotu podniku.cs
dc.description.abstractThe purpose of my diploma thesis is to outline possibilities of development of the Czech manufacturer, whose key production program is the authentic Czech soft drink called Kofola. We can say that Kofola is the only Czech producer in the food industry, who managed to keep its marketplace, but could also expand. Even though this company is very successful, there is no doubt that Kofola has to fight hard to become the market leader. In the theoretical part of my diploma thesis I tried to summarizes the findings of the strategic analysis of the company and its methods of work. In the practical part of my diploma thesis I evaluated the situation of Kofola market with soft drinks and after that I outlined some useful strategies for this company, which could help to increase the company value and profitability.en
dc.format.extent2519025 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategie, strategické řízení, SWOT analýza, finanční analýza, strategická vize podnikucs
dc.subjectstrategy, strategic management, SWOT analisis, strategic analysis, financial analysis, strategic vision of companyen
dc.titleStrategická analýza vybraného podnikucs
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠumpich, Luděkcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisOND295_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record