Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorSlačíková, Martinacs
dc.date.accessioned2011-06-30T06:56:34Z
dc.date.available2011-06-30T06:56:34Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84833
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Návrh marketingového mixu pro nově vznikající penzion. Cílem bylo navrhnout nově vznikajícímu horskému penzionu Buffalo marketingový mix a pomoci mu tak při zahájení jeho provozu. Ve své práci jsem využila metodu dotazování, a to jak osobní, tak písemnou formu. V teoretické části diplomové práce jsem vymezila pojmy týkající se marketingu, vlastností služeb, marketingového mixu a cestovního ruchu. V další kapitole jsem uvedla metodiku výzkumu a přípravnou a realizační fázi vlastního výzkumu. Následující část se týkala charakteristiky prostředí, tzn. makroprostředí a mikroprostředí penzionu. V kapitole „Analýza získaných dat“ jsem vyhodnotila a graficky znázornila výsledky realizovaného výzkumu. V závěru práce jsem se pokusila navrhnout ze získaných výsledků výzkumu marketingový mix pro penzion Buffalo.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is The layout of a marketing mix for a newly emerging guest-house. The aim of this work was propound for a newly emerging mountain guest-house marketing mix and help it to start its operation. In my work I used the method of questioning, both forms, personally and writing. In the theoretical section, I define the terms relating to marketing, characteristics of facilities, marketing mix and tourism. In the next part, I introduce the research methodology and the preparation and implementation phase of its own research. The following section is related to characteristics of the environment, ie. macro and micro environment. In the section "Analysis of the data" I analyzed and graphically illustrate the results of the research. Finally, I tried to design from the research results obtained the marketing mix for the pension Buffalo.en
dc.format70, [11] l. : il.cs
dc.format.extent4523227 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectprostředícs
dc.subjectsportcs
dc.subjectpenzioncs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjecttourismen
dc.subjectfacilitiesen
dc.subjectenvironmenten
dc.subjectsporten
dc.subjectpensionen
dc.subjectmarketing reaserchen
dc.titleNávrh marketingového mixu pro nově vznikající penzioncs
dc.title.alternativeA Marketing Mix Layout for an Emergent Guest-Houseen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeJanoško, Zdeněkcs
dc.date.accepted2011-05-27cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA387_EKF_N6208_6208T101_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam