Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorHartmannová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:01:07Z
dc.date.available2011-06-30T07:01:07Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84842
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro velkoobchod. Teoretická část je věnována východiskům marketingové komunikace a jejím nástrojům, především pak marketingovému mixu. Společnost je kromě obecné charakteristiky analyzována pomocí PEST a SWOT analýzy a také Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V práci jsou využita primární data získaná anketárním šetřením a sekundární data od managementu společnosti. Na základě jejich analýzy jsou vytvořeny návrhy a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace firmy, které budou sloužit jako podklad pro její následné uskutečnění.cs
dc.description.abstractThe Diploma thesis describes the design of marketing communications for wholesale. The theoretical part includes the background of marketing communication and its marketing communication tools, particularly the marketing mix. The company is in addition to the general characteristics analyzed using the PEST and SWOT analysis and Porter's five competitive forces. The primary used data are obtained by primary survey and secondary data from company management. Based on their analysis the suggestions and recommendations are made to improve marketing communications of the company, which will be served as a basis for its subsequent implementation.en
dc.format.extent5901006 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační strategiecs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních silcs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectcommunication strategiesen
dc.subjectmarketing toolsen
dc.subjectmarketing communications mixen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter's five forces analysisen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro velkoobchodcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for a Wholesaleen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVondráková, Hanacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAR146_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record