Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorCísařová, Eliškacs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:21:20Z
dc.date.available2011-06-30T07:21:20Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84882
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou trhu drogistického zboží a služeb. V teoretické části jsem čtenáři popsala určité aspekty, které danou drogérii mohou v průběhu její existence na trhu ovlivnit. Zaměřila jsem se hlavně na charakteristiku prostředí. Snažila jsem se čtenáři popsat chování dodavatelů, veřejnosti a zákazníků a přímé konkurence na drogistickém trhu, které mohou velmi negativně ovlivnit celkovou činnost drogérie, pro kterou jsem prováděla analýzu trhu. V praktické části jsem provedla analýzu konkurence neboli vybraných drogérií, kde jsem použila metodu Mystery shopping. Zde jsem se snažila zjistit, jak si stojí daná drogérie mezi ostatními konkurenty na trhu. Dále jaké aspekty ovlivňují činnost této drogérie, a co případně by bylo relevantní, aby přepracovala s cílem lépe uspokojit zákazníka.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the study of the market of drugstore items. In the theoretical part, I described various aspects which can influence a drugstore during its existence. I focused mainly on describing the characteristic features of the market environment. I attempted to provide the readers with the description of suppliers’, public’s and customers‘ behaviour as well as behaviour of the competitors, because all of these can possibly have a negative influence on overall activities of the company, for which I conducted the market analysis. The practical part is devoted to analysing several competitors dealing in the drugstore items. Mystery shopping was a method I chose for the research. I tried to find out the position of the drugstore in the market among other competitors, then what aspects influence its activities and what aspects would be relevant to change in order to satisfy its customers better.en
dc.format.extent3985021 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdrogériecs
dc.subjectfirmacs
dc.subjecttrhcs
dc.subjectdrogistické výrobkycs
dc.subjectdrogistické službycs
dc.subjectpřímá konkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectMystery shoppingcs
dc.subjectmakroprostředícs
dc.subjectmezoprostředícs
dc.subjectmikroprostředícs
dc.subjectfiktivní nákup, scénářcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectpersonálcs
dc.subjectdesign prodejnycs
dc.subjectexteriércs
dc.subjectinteriércs
dc.subjectinformacecs
dc.subjectprezentace zbožícs
dc.subjectdrugstore, companyen
dc.subjectmarketen
dc.subjectdrugstore itemsen
dc.subjectdrugstore serviceen
dc.subjectdirect competitionen
dc.subjectcompetitor analysisen
dc.subjectMystery shoppingen
dc.subjectmacro-enviromenten
dc.subjectmezo-enviromenten
dc.subjectmicro-enviromenten
dc.subjectfictitious purchaseen
dc.subjectscenarioen
dc.subjectcustomer, staffen
dc.subjectshop designen
dc.subjectexterioren
dc.subjectinterioren
dc.subjectinformationen
dc.subjectpresentation of goodsen
dc.titleAnalýza konkurence na trhu drogistických prodejencs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on Drugstores Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2011-05-25cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCIS025_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam