Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorStaněk, Dušancs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:27:55Z
dc.date.available2011-06-30T07:27:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84895
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu personálního marketingu výrobní společnosti. Cílem této diplomové práce je zjistit požadavky uchazečů o zaměstnání v rámci cílové skupiny společnosti ABB s.r.o., analyzovat personální marketing společnosti a zjistit jakým způsobem může ABB v rámci personálního marketingu tyto uchazeče oslovit a následně si své nejlepší zaměstnance udržet.Data pro marketingový výzkum byla získána prostřednictvím dotazování.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on the analysis of personal marketing production company. The aim of this thesis is to determine job requirements for employment within the target group ABB Ltd., to analyze company personal marketing and find out how can the ABB in personal marketing reach these candidates and subsequently and then keep the best employees.The data for marketing research were obtained through interviews.en
dc.format.extent3429358 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketing, personální marketing, ABB, zaměstnání, odměňování zaměstnanců, hledání nových zaměstnancůcs
dc.subjectmarketing, personal marketing, ABB, employment, benefits, finding new employeesen
dc.titleAnalýza personálního marketingu technologické společnostics
dc.title.alternativePersonal Marketing Analysis of Technological Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeFrodlová, Andreacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTA649_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam