Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorKrellová, Janacs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:35:00Z
dc.date.available2011-06-30T07:35:00Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84909
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo zhodnotit webové stránky cestovní kanceláře CK Vesna Tours a následně navrhnout doporučení na jejich úpravu. První kapitola je zaměřena na teoretická výhodiska hodnocení webových stránek. Následující kapitola je věnována popisu internetových stránek dané CK. V třetí kapitole je popsána metodika výzkumu, která je rozdělena na přípravnou a realizační fázi. Hlavní částí práce je kapitola, která je věnována analýze výsledků, získaných pomocí skupinových rozhovorů. V závěrečné kapitole jsou uvedeny konkrétní návrhy na zlepšení webových stránek zmíněné CK.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis was to evaluate web sites of travel agency Vesna Tours and then make recommendation how to modify them. First chapter focuses on theoretical datums of evaluating of these web sites. Next chapter is devoted to description of travel agency's web sites. Third chapter describes methodology of performed research which is divided into preparative and realization phases. The main part of this thesis is a chapter which is focused on the analysis od results obtained by group interviewing. The final chapter brings in proposals how to improve web sites of mentioned travel agency.en
dc.format.extent2251154 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthodnocení webových stránek, cestovní kancelář, uživatel internetových stránek, skupinový rozhovor, marketingový výzkumcs
dc.subjectevaluation of web sites, travel agency, user of web sites, group interview, marketing researchen
dc.titleAnalýza webových stránek cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeAnalysis of Travel Agency Websitesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE473_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam