Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavelcs
dc.contributor.authorŠimíková, Jaroslavacs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:38:33Z
dc.date.available2011-06-30T07:38:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84916
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo analyzovat spokojenost zákazníka s vybranou službou Českých drah, a to cestování v jednotce 471 City Elefant, a následně navrhnout kroky pro zlepšování kvality poskytovaných služeb. V úvodní části jsem se věnovala teoretickým východiskům, kde jsem se po charakteristice podniku zaměřila zejména na postupy neustálého zlepšování jakosti, základní nástroje a metody neustálého zlepšování. V praktické části jsem jednotlivými kroky metody „Guality journal“ analyzovala spokojenost zákazníků s jednotkou. V jednotlivých krocích jsem využila základních nástrojů neustálého zlepšování jakosti. Na základě provedené analýzy jsem došla k závěru, že zákazníci nejsou spokojeni s jednotkou 471 City Elefant, a to zejména s klimatizací. Na závěr jsem navrhla možná opatření, jak zvýšit kvalitu jednotky a tím i spokojenost zákazníka.cs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis is to analyse customer satisfaction with the Czech railway services, especially with the travelling in train 471 City Elefant after that to suggest individual steps of quality improvment in services providing. In the introductory part I discussed theoretical base where I focused on permanent quality advancements, basic tools together with plant characteristics. I made the analysis of customer satisfaction with the train 471 City Elefant by the method Quality journal. I used basic tools of permanent duality improvement. Based on the analysis I found out the customers are not satisfied with the train 471 City Elefant mainly with its air conditioning. Finally I suggested possible measurements how to improve the train duality followingly the customer satisfaction.en
dc.format.extent1853544 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectDiagram příčin a následkůcs
dc.subjectDotazníkový výzkumcs
dc.subjectKvalitacs
dc.subjectMatice příčin a následkůcs
dc.subjectNeustálé zlepšování jakostics
dc.subjectQuality journalcs
dc.subjectTestování hypotézcs
dc.subjectCause and Effect Diagramsen
dc.subjectCause and Effect Matrixen
dc.subjectContinuous quality improvementen
dc.subjectHypothesis Testingen
dc.subjectQualityen
dc.subjectQuality journalen
dc.subjectQuestionnaire Researchen
dc.titleZlepšování kvality v osobní železniční dopravěcs
dc.title.alternativeQuality Improvement in the Passenger Rail Transporten
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSkopalová, Danacs
dc.date.accepted2011-05-23cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSIM445_EKF_N6208_6208T020_02_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record