Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanacs
dc.contributor.authorHomola, Michalcs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:39:34Z
dc.date.available2011-06-30T07:39:34Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84918
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provést analýzu potenciální poptávky po službách Marketingového Centra, zjistit faktory, které jsou důležité při výběru marketingových agentur a určení služeb, které respondenti nejčastěji využívají. Práce je rozdělena do sedmi kapitol, které se kromě úvodu a závěru zabývají také charakteristikou společností HOMOLA a.s., ELTEM servis s.r.o. a Marketingové Centrum s.r.o., teoretickými východisky analýzy poptávky, metodikou shromažďování dat, analýzou poptávky po službách a návrhy a doporučeními na zlepšení služeb Marketingového Centra.cs
dc.description.abstractThe aim of this diploma thesis is to analyze potential demand for marketing center services, identify important factors when choosing marketing agency and determine most frequently used services. Thesis is divided into seven chapters and in addition to the introduction and conclusion deal with the characteristics of the companies HOMOLA a.s., ELTEM servis s.r.o. and Marketingové Centrum s.r.o., theoretical background of demand analysis, methodology of data collection, analysis of the demand for services and suggestions and recommendations for improving of marketing center services.en
dc.format.extent3743177 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectbusiness trhcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectanalýza poptávkycs
dc.subjectcharakteristika společností HOMOLA a.s. , ELTEM servis s.r.o. a Marketingové Centrum s.r.o.cs
dc.subjectnabídka služebcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectbusiness marketen
dc.subjectcommunication marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectdemand analysisen
dc.subjectcharacteristics of HOMOLA a.s. ,ELTEM servis s.r.o. and Marketingové Centrum s.r.o.en
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza poptávky na trhu konzultačních služebcs
dc.title.alternativeThe Demand Analysis on the Consulting Services Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePastrňáková, Magdalenacs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOM055_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam