Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrová, Michaelacs
dc.contributor.authorPorubová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:45:09Z
dc.date.available2011-06-30T07:45:09Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84929
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce byla analýza současných prvků public relations, identifikace cílových skupin a jejich postojů a názorů na HC Zubří. Pro výzkumnou práci byla použita kvalitativní metoda focus group doplněna dotazníkovým šetřením, analýzou sponzorů HC Zubří a monitoringem médií. Na základě zjištěných výsledků jsem navrhla jednotlivé prostředky a formy komunikace klubu s jeho zainteresovanými skupinami. Mezi další doporučení patří: - doplnění prvků corporate designu (hymna, rastr, budova), - rozšíření corporate communications, - utváření dlouhodobých vztahů se sponzory a jejich prezentace, - pořádání eventů, - úprava webových stránek.cs
dc.description.abstractThe aim of my thesis was the analysis of the present elements of public relations, the identification of target groups and their attitudes and opinions about the HC Zubří. For the research work the qualitative method of focus group was used, completed with the questionnaire investigation, the HC Zubří sponsors analysis and media monitoring. On the basis of the established results I have suggested the ways and forms of club’s communication with its interested groups. Other suggestions are: - supplementation of corporate design elements (hymn, grid, building), - extension of corporate communications, - building long relationships with sponsors and their presentation, - event marketing, - adjustment of websites.en
dc.format.extent1639114 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPublic relationscs
dc.subjectcorporate identitacs
dc.subjectsponzoringcs
dc.subjectfocus groupcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectzainteresovaná skupinacs
dc.subjectmonitoringcs
dc.subjectPublic relationsen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectsponsoringen
dc.subjectfocus groupen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectinterested groupen
dc.subjectmonitoringen
dc.titleNávrh public relations sportovního klubucs
dc.title.alternativeDesign of Public Relations for Sport Cluben
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMusil, Ondřejcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOR056_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam