Show simple item record

dc.contributor.advisorMikušová, Mariecs
dc.contributor.authorMatušovská, Evacs
dc.date.accessioned2011-06-30T07:56:17Z
dc.date.available2011-06-30T07:56:17Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84951
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo navrhnout strategii, která by zajistila konkurenceschopnost malého podniku. Byla provedena strategická i finanční analýza podniku, definováno poslání, vize a cíle podniku. V rámci strategické analýzy došlo k rozboru interního a externího prostředí firmy, kdy byly použity takové analýzy, jako je STEP analýza, Porterova analýza a SWOT analýza. Na základě zjištěných poznatků byla navržena strategie diferenciace, která by měla být akceptována jak ve výrobní, personální, marketingové, tak i finanční oblasti. V závěru je zdůrazněna důležitost zákazníků, především vztahů s nimi, které jsou klíčovým faktorem pro zajištění konkurenceschopnosti podniku.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to design a strategy that would ensure the competitiveness of small business. Both strategic and financial analysis of the company were carried out, mission, vision and business objectives was defined. The strategic analysis described the internal and external business environment and the STEP analysis, SWOT analysis and Porter analysis were used. Based on the findings, the Differentiation strategy has been proposed, which should be accepted in production, human resources, marketing as well as in financial areas. The conclusion highlights the importance of customers, especially relationship with them, which is a key factor in ensuring competitiveness.en
dc.format.extent10979151 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectposlání podnikucs
dc.subjectvize podnikucs
dc.subjectcíle podniku.cs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectmissionen
dc.subjectvision of the companyen
dc.subjectbusiness objectivesen
dc.titleNávrh strategie zajištění konkurenceschopnosti malého podnikucs
dc.title.alternativeStrategy Proposal for Ensuring the Small Business Competitivnessen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMutina, Tomášcs
dc.date.accepted2011-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMAT589_EKF_N6208_6208T037_2011
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record