Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorSkácelová, Sandracs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:01:21Z
dc.date.available2011-06-30T08:01:21Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84961
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractHlavním cílem mé diplomové práce byla analýza českého maloobchodního trhu. Podstatou této práce bylo přinést ucelený přehled o tom, jak se vyvíjel maloobchodní trh České republiky od roku 1989. Zaměřila jsem se na monitorování vstupu nadnárodních obchodních řetězců na český trh, jejich vývoj, obrat a podíl na trhu. Dále jsem zmapovala vývoj počtu nezávislých prodejen a jejich plošný standard, vývoj maloobchodních tržeb a regionální rozdíly na maloobchodním trhu. Dílčím cílem v mé práci bylo zjistit, zda se mění preference spotřebitelů k jednotlivým prodejním formátům a který typ maloobchodní jednotky preferují zákazníci nejvíce. Jako poslední jsem se zaměřila na trendy, které se v současnosti projevují na českém maloobchodním trhu.cs
dc.description.abstractMain idea of my thesis was to analyze retail sector in the Czech Republic. My main focus was to present the overall review of the retail market and its evolution since 1989 in Czech Republic. I took a close look at the entrance of international chains, their beginnings, profits and size of the market share. I have also put together a map of independent retailers and its size, evolution and regional differences in retail market. Secondary idea of my thesis was to take a close look at the consumer preferences of what retail format or type works for them the best. In my last part of my work I focused on market trends that we are able to see in Czech retail market.en
dc.format.extent2281804 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchod, trh, nadnárodní společnost, obchodní řetězec, obchod, zákazník, nezávislý obchodcs
dc.subjectretail market, market, international market group, market chain, store, customer, independent marketen
dc.titleAnalýza českého maloobchodního trhucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Czech Retail Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKlapil, Lukášcs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSKA207_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam