Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPeterková, Jindracs
dc.contributor.authorDoležalová, Petracs
dc.date.accessioned2011-06-30T08:06:55Z
dc.date.available2011-06-30T08:06:55Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/84972
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice zhodnocení výrobkové strategie nápojové firmy, která působí v průmyslovém odvětví. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, které se vážou a souvisejí se strategii a metodami pro její zhodnocení. V praktické části je vybraný podnik charakterizován a prostřednictvím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil je zanalyzováno jeho konkurenční prostředí. Ke zhodnocení výrobkové strategie je použita portfolio analýza - matice BCG, z které vyplynulo postavení jednotlivých produktů v podniku a na trhu. Z rozboru životního cyklu výrobku byla vytvořena křivka životnosti. Nakonec jsou výsledky jednotlivých analýz shrnuty a je navrženo doporučení.cs
dc.description.abstractThe thesis discusses the problems of evaluation of product strategy beverage company, which operates in the industrial sector. In the theoretical part of the basic concepts that bind and relate the strategies and methods for its evaluation. The practical part is selected enterprise and characterized by Porter's five forces analysis is analyzed in its competitive environment. To evaluate the product strategy is used for portfolio analysis - BCG matrix, which showed the position of each product in the enterprise and the marketplace. An analysis of the product life cycle curve was created life. Finally, the results of each analysis are summarized and suggested recommendations.en
dc.format.extent1610635 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategická podnikatelská jednotkacs
dc.subjectvýrobekcs
dc.subjectvýrobková strategiecs
dc.subjectznačka výrobkucs
dc.subjectmatice BCGcs
dc.subjectživotní cyklus výrobkucs
dc.subjectkřivka životnostics
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectPorterova analýza pěti konkurenčních sil.cs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic business uniten
dc.subjectproducten
dc.subjectproduct strategyen
dc.subjectbranden
dc.subjectBCG matrixen
dc.subjectproduct life cycleen
dc.subjectlife curveen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectPorter's five forces analysis.en
dc.titleZhodnocení výrobkové strategie nápojové firmycs
dc.title.alternativeEvaluation of Product Strategy in Beverage Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLichovníková, Hanacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSTE623_EKF_N6208_6208T020_00_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam